ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



خروج دیبالا از اردوی تیم ملی آرژانتین


خروج دیبالا از اردوی تیم ملی آرژانتینورزش 3/ پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی که برای باشگاه یوونتوس بازی می کند، به دلیل مصدومیت، اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد.
دیبالای 22 ساله که به عنوان پدیده این فصل یوونتوس، نمایش های درخشانی ارائه داده، از سوی تاتا مارتینو برای دو بازی آتی آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه دعوت شده بود. دیبالا که بازی برگشت یووه برابر بایرن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، در دیدار مقابل تورینو از ابتدا به میدان رفت اما دقیقه 32 به دلیل مصدومیت جای خود را به موراتا داد.
پیش بینی می شد که این بازیکن بتواند خود را به بازی های تیم ملی آرژانتین برساند اما تاتا مارتینو، در نشست خبری امروز خود تایید کرد که بر خلاف انتظارات، مصدومیت دیبالا به موقع بهبود پیدا نکرده و او فردا به تورین باز خواهد گشت.
آرژانتین پس از انجام 4 بازی، با 5 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد و اوضاع این تیم در جدول مناسب نیست.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
از تاکید وزارت ورزش بر اردوی تیم های ملی تا حواشی قهرمانی تیم ملی تکواندو