سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ویژگی جدید نقشه گوگل چیست؟


شرکت گوگل در حال افزودن قابلیت جدیدی به نقشه‌های خود برای سیستم عامل اندروید است که می‌تواند این نرم‌افزار جهت‌یابی را هوشمند‌تر از گذشته کند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شرکت گوگل در حال افزودن قابلیت جدیدی به نقشه‌های خود برای سیستم عامل اندروید است که می‌تواند این نرم‌افزار جهت‌یابی را هوشمند‌تر از گذشته کند.

به گزارش «انتخاب»، این حالت نقشه‌های جدید گوگل موسوم به حالت رانندگی از موقعیت کنونی و قبلی کاربر برای تعیین مقصد وی استفاده می‌کند.

این اپلیکیشن سپس اطلاعاتی را درباره مسیر کاربر همچون زمان سفر و شرایط ترافیکی پیشنهاد می‌دهد.

به نظر می‌رسد این پیشنهادات شبیه پیشنهادات الگوریتمی ارائه شده در قابلیت "گوگل‌ حالا" است که هنوز برای استفاده در خودروها آماده نشده است.

با این قابلیت کاربر قادر خواهد بود حالت رانندگی را با یک کلید میانبر فعال کند. نسخه 9.19 نقشه‌های گوگل که حالت رانندگی در آن وجود دارد در حال آماده شدن برای قرار گرفتن در پلی استور گوگل است و احتمالا تا چند وقت آینده در دسترس نخواهد بود، اما می‌توان این نسخه را به صورت دستی نصب کرد، اما پی بردن به نحوه فعالسازی این قابلیت هنوز دشوار است.

پایگاه خبری اندروید پلیس موفق شده که این کار را انجام دهد و این قابلیت را روی دو گوشی فعال کند.

کاربران باید امیدوار باشند که گوگل این مشکل را در عرضه عمومی برطرف کند.


ویدیو مرتبط :
اضافه شدن سرویس نقشه گنج به نقشه گوگل!