ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



عبدولی، بیابانگرد و قادریان حریفان خود را شناختند


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از فدراسیون کشتی، در وزن 59 کیلوگرم سامان عبدولی در دور اول با حسن یوسف اف از تاجیکستان کشتی می گیرد و در صورت برتری در دور دوم  و مرحله یک چهارم نهایی با پاروان از تایلند مسابقه می دهد. در این وزن 13 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 71 کیلوگرم که 9 نفر وزن کشی کردند، افشین بیابانگرد پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با دارخان بایاخماتوف از قزاقستان روبرو خواهد شد و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده مبارزه نمایندگان هند و ترکمنستان مسابقه می دهد.

همچنین در وزن 85 کیلوگرم که 11 نفر به روی باسکول رفتند، یوسف قادریان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با اوکاجیما از ژاپن مسابقه می دهد و در صورت برتری در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار کشتی گیران کره جنوبی و ازبکستان روبرو می شود.

مسابقات این اوزان از ساعت 6:30 صبح فردا (پنجشنبه) به وقت تهران آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/73UGV


ویدیو مرتبط :
مسابقه عبدولی یامراسم حق خوری عبدولی(توضیهات رو بخونید)