سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هبه 600 میلیونی شهرداری مشهد به صدا و سیما


هبه 600 میلیونی شهرداری مشهد به صدا و سیماخراسان/ پس از کمک 750 میلیون تومانی 3 هفته قبل شورای شهر مشهد به صدا و سیمای استان، این بار کمک دیگری در دستور کار شورا قرار گرفت و کمک 600 میلیونی شهرداری به صداوسیمای خراسان برای خرید تجهیزات پخش مستقیم قابل حمل به تصویب رسید.

روز گذشته و در یکصد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر مشهد، نظریه کمیسیون برنامه و بودجه و اموراداری و نظریه کمیسیون فرهنگی شورای شهر درخصوص نامه مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی درزمینه کمک 600 میلیون تومانی شهرداری برای خرید تجهیزات پخش مستقیم قابل حمل(اس ان جی) در دستورکار قرار گرفت و موافقان و مخالفان نظرات خود را در این باره مطرح کردند. پس از بحث و بررسی های انجام شده و صحبت های موافقان و مخالفان، نظریه هبه 600 میلیون تومانی به صدا وسیمای خراسان رضوی برای خرید این تجهیزات با 11 رای موافق در برابر7 رای مخالف به تصویب رسید. همچنین در این جلسه تبصره های باقی مانده از برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد در دستور کار قرار گرفت و 38 تبصره از برنامه عملیاتی میان مدت شهرداری مشهد پس ازبحث و بررسی و استماع صحبت های موافقان و مخالفان واصلاحاتی در بخشی از تبصره ها به تصویب شورای شهر رسید .از جمله تبصره هایی که روز گذشته درصحن علنی مطرح شد می توان به موارد ذیل اشاره کرد: شهرداری مشهد موظف شد با رشد متناسب در برنامه، سهم درآمدهای پایدار را به میزان 60 درصد (از 25 درصد در سال 94 به 50 درصد) تا پایان سال 99 افزایش داده و به صورت متناسب از سهم درآمدهای ناپایدار کاهش دهد.

همچنین به شهرداری مشهد اجازه داده شد در راستای تامین بخشی از هزینه پروژه های محلی مناطق شهری در قالب مشارکت شهروندان تا 50 درصد بودجه عمرانی حوزه های برخوردار (از حوزه های درآمدی یک،2 و 3) وتا 20 درصد بودجه عمرانی حوزه های کم برخوردار (4 و5) را درصورت همسویی با برنامه مصوب و اولویت های سالانه شهرداری با مشارکت شهروندان هزینه و گزارش آن را هر شش ماه یک بار به شورا ارائه کند. مشروح این گزارش در شماره امروز روزنامه منتشر شده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خراسان


ویدیو مرتبط :
توافق 600 میلیونی با 4 ماشین اضافه