سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سخنگوی جبهه اصلاح طلبان: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان جامعیت کامل ندارد


احمد شریف روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: نیمی از احزاب متشکل کشور را اصلاح طلبان تشکیل می دهند اما در این شورا تعدادی حزب و افراد حقیقی حضور دارند که شرکت این افراد فعالیت شورا را زیر سوال برده است.
وی خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان که به دیدگاه بسط جامعه مدنی اعتقاد دارند و همچنین افراد در جامعه باید در قالب تشکل های سیاسی حاضر شوند، شرکت افراد حقیقی در این شورا در واقع اصل فعالیت شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان را زیر سوال برده است چراکه این افراد می توانند در قالب احزاب خود در این شورا شرکت کنند.
سخنگوی جبهه اصلاح طلبان تصریح کرد: احزاب ابزار مناسبی برای نیل به جامعه مردم سالار هستند و باید در این چارچوب حرکت کنند.
شریف پیشنهاد کرد این شورای عالی در نخستین فرصت از تمام احزاب و تشکل های سیاسی اصلاح طلب دعوت کند تا تمامی احزاب اصلاح طلب در تصمیم گیری ها حضور داشته باشند.
وی افزود: انتظار می رود شورای عالی سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان از افراد منتسب به اصلاح طلبان دعوت کند اما در این شورا از برخی دوستان در حزب اعتدال و توسعه دعوت شده است.
دبیرکل کانون همبستگی دانشجویان و فارغ التحصیلان یادآور شد: در این شورا از بسیاری گروه های سیاسی که بیش از دو دهه فعالیت می کنند، دعوت نشده است و این مساله محل انتقاد است.
شریف افزود: امید است با سعه صدر دوستان تصمیم گیر شاهد اتحاد و یکپارچگی اصلاح طلبان در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی باشیم.
به گزارش ایرنا، محمد رضا عارف ریاست شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح طلبان را برعهده دارد، همچنین عبدالواحد موسوی لاری عضو شورای مشورتی اصلاح طلبان و حجت الاسلام سیدحسین موسوی تبریزی رییس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات به عنوان نواب رییس این شورا هستند.
سیام .6084** 1336

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملکرد اصلاح طلبان در شورای شهر.77