کشف 17 کیلوگرم مواد مخدر با دستگیری 6 سوداگر مرگ در قزوین


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین از کشف 17 کیلوگرم و 805 گرم انواع مواد مخدر با دستگیری 6 سوداگر مرگ در این استان خبر داد.

سرهنگ «ولی وندایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه قزوین، اظهار کرد: در پی گزارش رسیده مبنی بر این‌که فردی در شهرستان تاکستان مبادرت به خرید و فروش مواد مخدر می‌کند را از استان البرز خریداری و در شهرستان تاکستان به فروش می‌رساند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان تاکستان پس از بررسی صحت و سقم موضوع با برنامه‌ریزی و هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: این مأموران در عملیات غافلگیرانه موفق شدند خودروی سوداگر مرگ را در محورهای منتهی به قزوین شناسایی و پس از بازرسی از این خودرو مقدار 5 کیلوگرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کنند.

وندایی خاطرنشان کرد: هم‌چنین مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین کنترل خوردوهای عبوری در آزادراه «قزوین - زنجان» یک دستگاه اتوبوس را بازرسی کردند و یک قاچاقچی مواد مخدر را که از مسافران این اتوبوس بود را دستگیر و مقدار سه کیلو و 960 گرم حشیش از این قاچاقچی کشف کردند.

وی تصریح کرد: این مأموران در بررسی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در عوارضی شماره دو به یک نفر از مسافران مشکوک و با هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی و در بازرسی از ساک متهم موفق شدند سه کیلو و 975 گرم تریاک کشف و متهم را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی کشف مقدار 4 کیلو و 870 گرم تریاک در بازرسی از سه مسافر دو دستگاه اتوبوس در آزادراه «قزوین - زنجان» و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر را از دیگر توفیقات پلیس در این استان برشمرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
جاسازی مواد مخدر و دستگیری آن