سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واکنش رئیس دفتر جامعه مدرسین به انتشار اخبار جهت‌دار و مغرضانه درباره آیت الله یزدی


به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار اخبار جهت دار و مغرضانه درباره آیت‌الله یزدی را فضا سازی رسانه‌ای برخی جریان‌های خاص سیاسی عنوان کرد و گفت: آیت‌الله یزدی اعلام کردند بنده به رای مردم احترام می‌گذارم.

رئیس دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم انتشار برخی اخبار جهت‌دهی شده در زمینه انصراف برخی از نمایندگان منتخب مجلس خبرگان رهبری به منظور راه یافتن آیت الله یزدی به این مجلس را صرفا بازی رسانه ای و جریان سازی برخی جریان‌های خاص سیاسی دانست و تاکید کرد که نباید به این فضاسازی‌ها توجهی کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی سیریزی خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله یزدی تاکید کردند که بنده به رای مردم احترام می گذارم و اگر کسی هم تحت هر عنوانی از جمله خیرخواهی دنبال این مساله باشد، بنده نمی پذیرم.

وی گفت: حضرت آیت الله یزدی همچنین تاکید کردند قبول این مسؤولیت در مجلس خبرگان بر اساس تکلیفی بوده که بر دوش من گذاشته شده، حال که این مسؤولیت از دوش من برداشته شده، خدا را شاکرم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واکنش آیت الله یزدی به اظهارات حسن روحانی