سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوشش بیمه ای صندوق ضمانت صادرات تا 5 میلیارد دلار افزایش یافت


وحید رضایی جمعه در سفر به آبادان و خرمشهر در گفت و گو با ایرنا با تشریح برنامه های صندوق ضمانت صادرات برای حمایت از تولید، گفت:این صندوق اخیرا افزایش سرمایه داشته و بر این اساس نیز، میزان ریسک پذیری برای شرکت های صادرکننده کالا و فعالان اقتصادی تا 10برابر افزایشیافته است.
وی سرمایه افزاوده شده به صندوق ضمانت صادرات را روزانه 500 میلیون دلار خواند و گفت:این مهم به منزله این است که این صندوق می تواند، تا پنج میلیارد دلار کالاهای صادراتی را تحت پوشش بیمه قرار دهد.
رضایی ابراز امیدواری کرد که با رفع موانع کسب و کار و مشکلات ناشی از تحریم، میزان پوشش بیمه ای صندوق نسبت به سال های پیش افزایش یابد.
معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران همچنین با تشریح آخرین اقدامات این موسسه، تصریح کرد:با صادرکنندگان بزرگ فعال در صنایع مس، فولاد و پتروشیمی مذاکرات خوبی انجام شده است و امیدواریم که میزان پوشش بیمه صادراتی این صنایع نیز حداقل به دو برابر سال گذشته افزایش یابد.
معاون مدیر بیمه نامه های میان و بلند مدت صندوق ضمانت صادرات ایران به منظور سخنرانی در کارگاه آموزشی فعالان اقتصادی شهرستان های آبادان و خرمشهر در اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر به منطقه آزاد اروند سفر کرده بود.
7100/6125

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واریز 200 میلیون دلار به صندوق ضمانت صادرات