ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ماندگارترین کف‌گرگی تاریخ علی کریمی!


بانک ورزش/ دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از جمله بازی های جذاب لیگ برتر فوتبال کشور است.
تقابل فردای قلعه نویی و مظلومی هم یکی از جذابیت های دیدار فرداست، این تقابل ها اما همیشه در این بازی جذاب بوده است، 17 آبان 1392 وقتی تراکتورسازی مقابل استقلال قرار گرفت تقابل دو کاپیتان تیم ملی جذاب ترین نکته بازی بود. ماجرا اما به یک تقابل ساده ختم نشد، کریمی در یک صحنه یک کف گرگی حواله صورت نکونام کرد تا این صحنه به یادگار در تاریخ بماند. جادوگر بعد از بازی گفت: نکونام بهتر است به جای حرف زدن، در زمین کار خود را انجام دهد.
کریمی حدود یک ماه بعد کنایه دیگری به کاپیتان وقت تیم ملی زد؛ «من نیز همانند بقیه بازیکنان هستم و تفاوتی با سایر بازیکنان ندارم ولی هر کاری نمی‌کنم که به جام جهانی بروم. حضور من در جام جهانی بستگی به درخشش، خوب بازی کردن و مثمر ثمر بودنم برای تیمم در زمین فوتبال دارد.»
خیلی ها می گفتند ماجرا مربوط به مصاحبه عجیب نکونام در مرداد 88 بود. تیم ملی مقابل عربستان شکست خورده بود و نکونام در گفتگو با یک مجله از آن بازی گفت: «صدای تماشاگران که داشتند بازیکنان و علی دایی را هو می‌کردند را که شنیدم اصلا باور نمی‌کردم که در آزادی بازی می‌کنیم. ساعت اسکوربورد ورزشگاه را نگاه کردم. دقیقه 36 بود. باورم نمی‌شد. دقیقه 36 نیمه اول زیر فشار تماشاگران خودی بودیم. ما را به خاطر نبودن علی کریمی هو می‌کردند. خب چه اتفاقی افتاد؟ ما باختیم».

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
کف گرگی