پرونده خودرو/ خودروساز فرانسوی هیبریدی می سازد


پرونده خودرو/ خودروساز فرانسوی هیبریدی می سازدعصر خودرو/ رنو در حال بررسی عرضه خودروهای هیبریدی است.
شرکت رنو اذعان کرده که در حال بررسی افزودن خودروهای هیبریدی و هیبریدی plug-in به جمع خودروهای خود است.
این در حالیست که این خودروساز فرانسوی تا بحال یکی از سرسخت ترین حامیان خودروهای تمام برقی بود و خودروهای برقی زیادی همچون ZOE، فلوئنس،Twizy و کانگو ZE را عرضه کرده است.

اما موضع این شرکت ظاهرا کمی تغییر کرده چرا مقررات آلایندگی سخت گیرانه تر شده و خودروسازان بیشتری خودروهای هیبریدی و هیبریدی Plug-in را روانه بازار کرده اند و خریداران روز به روز بیشتر به مزیتهای این خودروها واقف می شوند.
تیری بولور رئیس مدیر ارشد بخش رقابت رنو می گوید: ما این موضوع را یک فرایند برای تمام خودروسازان در تمام مناطق می دانیم. بنابراین تمام خودروسازان از جمله ما در حال بررسی تمام گزینه ها از جمله خودروهای هیبریدی و هیبریدی plug-in برای سازگاری با شرایط بازار هستند.

وی گفت: ما در حال حاضر این فن آوری را داریم. ما می دانیم باید چه کار کنیم و صرفا در حال ارزیابی بازار هستیم. اما ما آماده ارائه تمام فرصتها هستیم.
وی گفت: شرکت رنو هم اکنون نسخه های اولیه ای از چند خودروی هیبریدی را ساخته است و عرضه نسخه هیبریدی چند مدل از خودروهای این شرکت محتمل است.
رنو ممکن است نسخه هیبریدی دیزلی مگان جدید را عرضه کند که با ارائه آن 76 گرم CO2 در هر کیلومتر حذف می شود. این خودرو ممکن است در سال 2017 عرضه شود


منبع: عصر خودرو


ویدیو مرتبط :
شرکت های خودروساز فرانسوی باید تاوان بدقولی گذشته را