سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهرعلیزاده: امیدواریم مردم حرکت سال 92 خود در انتخابات آینده تکمیل کنند


مهرعلیزاده: امیدواریم مردم حرکت سال 92 خود در انتخابات آینده تکمیل کنند

نسیم/ محسن مهرعلیزاده پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم مردم حرکت سال 92 خود در انتخابات آینده تکمیل کنند گفت: هر وقت حضور مردم باشکوه، بی سابقه و فعال و جدی بوده نتیجه خوبی را گرفتیم.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، مهرعلیزاده پس از ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران گفت: آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران برگزاری انتخابات داریم، با گرایشی که در مردم دیده می شود که دولت و تدبیر و امید را رقم زد و با توجه به اینکه در این دو سال گذشته نیز به وعده های خود در خصوص تعامل با 5+1 و بستن پرونده هسته ای عمل کرد و مردم هم امیدوارند در آینده شاهد تحقق دیگر وعده های دولت باشند، امیدواریم مردم حرکت خود در سال 92 را در سال 94 تکمیل کنند.
وی ادامه داد: مردمی که در این فاصله بعد از انقلاب نشان دادند که با حضورشان در سرنوشت کشور نقش آفرینی می کنند و با این حضور قطعا در شکل دهی مجلس حضور پرشوری خواهند داشت و این دوره از انتخابات حضور ویژه ای است که مردم می توانند نتیجه حضور خود را ببینند.
این کاندیدای انتخابات افزود: هر وقت حضور مردم باشکوه، بی سابقه و فعال و جدی بوده نتیجه خوبی را گرفتیم و هر گاه مردم بی مهری کنند ضرر و زیان آن به مردم بر می گردد و با حضور مردم هرچیزی که باشد قطعا خیر است و مهم این است که افرادی که روحیه اعتدال و سازنده دارند انتخاب شوند.
مهرعلیزاده گفت: امیدواریم شاهد حضور پرشکوه مردم باشیم و نتیجه آن را در هشتم اسفند جشن بگیریم.


ویدیو مرتبط :
سخنان استاد رایفی پور در مورد انتخابات سال آینده