ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش باشگاه استقلال به رأی کمیته انضباطی


فارس/ سخنگوی باشگاه استقلال گفت: ما به جریمه میلیاردی‌ استقلال به دلیل شکایت غلام‌نژاد و جمشیدیان از سوی کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد.
شهاب جهانیان در پایان جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: امروز جلسه هیات مدیره با حضور تمامی اعضا برگزار شد و از بین شهریاری و روشن یکی رئیس آکادمی خواهد شد. آنها برنامه‌هایشان را می‌دهند تا از بین یکی از آنها یکی رئیس آکادمی استقلال شود.هنوز گزینه نهایی مشخص نشده است.
سخنگوی باشگاه در مورد محکومیت استقلال در مورد شکایت مجید غلام نژاد و احمد جمشیدیان و جریمه میلیاردی برای استقلال گفت: باید بررسی شود و به این رای اعتراض خواهیم کرد و بعد نتیجه را اعلام می‌کنیم.
وی در پاسخ به این سوال که چطور شد استقلال از بازیکن خارجی مثل ریوالدو و کرار خوشی ندید،آیا دویاره به جذب بازیکن به سمت بازیکن خارجی خواهید رفت یا خیر، گفت: اولویت با بازیکنان داخلی است اما اگر مظلومی اصرار داشته باشد که بازیکن خارجی بگیریم، این کار را انجام می‌دهیم. بودجه خاصی هم برای جذب بازیکنان مد نظر مظلومی در نظر گرفته‌ایم تا آنها را جذب کنیم.
جهانیان در مورد اینکه چه کسی با بازیکنان موردنظر مذاکره می‌کند، گفت: شخص نظری جویباری با قدرت کارش را ادامه می‌دهد و شاید امیری هم کمکش کند اما از جویباری حرفه‌ای تر نداریم و کمیته نقل و انتقالات زیر نظر نظری جویباری است. او مذاکره کننده اصلی است و با امیری کار می‌کند. اولویت به پرداخت بازیکنان و کادرفنی داده‌ایم نه بدهی‌های گذشته.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه امروز در مورد شعارهای سر داده شده علیه مظلومی صحبتی شد یا خیر، گفت: صحبت خاصی نشد. رئال مادرید ال‌کلاسیکو را باخت و در جام حذفی هم حذف شد. در حالی‌که یکی از معیارهای مربیگری هم بردن ال‌کلاسیکوست که توانایی مربی هم مشخص می‌شود. رئال مادرید در لالیگا سوم جدول است اما بازهم 60-70 هزار تماشاگر برایش می‌آیند. تعدادی که علیه مظلومی شعار می دهند را نمی دانیم چه نفراتی هستند،‌اما به لطف هواداران اصلی‌مان استقلال قهرمان خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی