علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



عامل انتشار پیام‌های غیراخلاقی تلگرام در قزوین دستگیر شد


به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، رضا رضایی در این باره اظهار کرد: کارشناسان پلیس فتا در پی رصد و پایش در فضای مجازی و شبکه اجتماعی تلگرام متوجه شدند فردی اقدام به انتشار پیام‌های غیراخلاقی و تصاویر غیرمجاز می‌کند.

وی افزود: کارشناسان فنی پلیس فتا بلافاصله در این خصوص پرونده‌ای تشکیل دادند و با ترفندهای پلیسی و تخصصی موفق به شناسایی و دستگیری متهم ۲۷ ساله شدند.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان قزوین بیان کرد: متهم در ابتدا با تصور اینکه ادله‌ای مبنی بر مجرم بودن وی در اختیار پلیس فتا قرار ندارد، منکر اتهام خود شد اما زمانی که با ادله پلیس فتا روبه‌رو شد لب به اعتراف گشود و به جرم خود اعتراف کرد.

رضایی اضافه کرد: متهم دلیل خود را از این اقدام سرگرمی اعلام کرد که با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی به شهروندان توصیه کرد: تا از ایجاد پروفایل‌های غیراخلاقی و انتشار مطالب ناشایست در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند و در صورت رصد و شناسایی افراد مختلف به صورت قانونی با آنها رفتار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
پسر خبرساز تلگرام دستگیر شد