سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهروندان نگران تهیه میوه شب عید نباشند


سید عباس دانایی روز یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار این شهرستان بر ضرورت پیش بینی تهیه اقلام پر مصرف خانوارها در شب سال و برنامه ریزی برای نظارت بیشتر و کنترل قیمت ها تاکید کرد.
وی اظهار داشت : با هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی و تعاون روستایی سهمیه پیشنهادی شهرستان سمنان برای تهیه میوه شب سال 130 تن سیب و 30 تن پرتغال است.
دانایی با اشاره به سیاست های کلان تنظیم بازار دولت و کاهش تورم گفت : بازار در حال حاضر از ثبات خوبی برخوردار است در این راستا بیش از هزار تن مرغ منجمد ذخیره سازی شده و به میزان کافی به تدریج این مرغ ها با مدیریت امور پشتیبانی جهاد کشاورزی وارد بازار مصرف خواهد شد.
فرماندار سمنان با تاکید بر ارائه محصول با کیفیت با قیمتی مناسب تر در راستای حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تصریح کرد : باید به گونه ای برنامه ریزی کرد که روستاییان نگران فروش محصول تولیدی خود نباشند و با همکاری تعاون روستایی و جهاد کشاورزی دست دلالان را کوتاه کنیم.
دانایی با اشاره به بیش از 16 هزار بازرسی از صنوف و برخورد قانونی با متخلفان گفت درصد بسیار کمی از کسبه سمنان در این بازرسی ها از ابتدای سال تا پایان آبان ماه تخلف داشته اند که در مسیر پرونده های تعزیراتی قرار دارند.
رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان سمنان از ذخیره سازی 1700 برنج و 900 تن شکر و 280 تن گوشت منجمد قرمز خبر داد و گفت : در خصوص تامین کالاهای اساس مردم تدبیر لازم اندیشیده شده و در ماههای آینده تصمیمات متناسب با شرایط بازار اخذ خواهد شد.
در این جلسه مدیرکل تعاون روستایی استان از آمادگی کامل تهیه میوه شب سال استان خبر داد و گفت با استان های تولیدکننده سیب و پرتغال هماهنگی های لازم بعمل آمده است و با اطمینان کامل پاسخگوی میوه شب سال خانوارهای محترم استان خواهیم بود.
صیادجو رئیس اتاق اصناف سمنان نیز با اشاره به ثبات بازار و کاهش تورم در دو سال اخیر گفت بازار سمنان هیچ مشکلی در تامین اقلام موردنیاز و اساسی مردم در شب سال ندارد.
در این جلسه بر ضرورت هماهنگی بین نهادهای ذیربط برای تامین اقلام ضروری شهروندان سمنانی تاکید کرد.
6026/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عاشقان کیک و شیرینی نگران نباشند!!!!!!!!!!!