علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فیلم/ پیراهن سپید برف بر تن امامزاده اسحاق(ع) شفت


خبرگزاری مهر- گروه استان ها: بقعه نقره ای رنگ امام زاده اسحاق(ع) و خواهرش خیر النسا در ارتفاع بیش از یک هزار متری از سطح دریا و بر قله سیاه کوه در بخش احمد سرگوراب در ۲۵ کیلومتری غرب شهرستان شفت از جمله زیارتگاه های مورد احترام مردم و از مناطق سرسبز و دیدنی گیلان است.

این امامزاده که منتسب به حضرت امام موسی کاظم(ع) است هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر در فصل گرم سال است. این روزها که دمای هوا در گیلان کاهش یافته و این کاهش دما با بارش برف در ارتفاعات خودنمایی کرده است، پیراهن سپید برف بر تن امامزاده اسحاق(ع) نشسته است.

هرچند ارتفاع برف به بیش از ۷۰ سانتی متر در منطقه رسیده اما، کلیه راه های دسترسی به این منطقه باز بوده و با صحنه های بدیع و چشم نواز آماده پذیرایی از گردشگران زمستانی است.


ویدیو مرتبط :
امامزاده اسحاق وابراهیم