سارا یک قدم تا قطع نخاع و ورزشی‌هایی که هنوز خوابند/ رضا صادقی هم دست به کار شد


ملی پوش راگبی و داور هندبال کشورمان پس از سانحه تصادف وضعیت جسمانی و مالی مناسبی ندارد.

  به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی در مورد تصادف سارا در صفحه های مجازی هنرمندان مروری کوتاه کردیم تازه فهمیدیم ورزشی ها هنوز در خوابند وقتی سارا روی تخت چشم به روز های سخت پیش روی دارد.

سارا ملی پوش راگبی است که البته در رشته هندبال نیز فعالیت دارد و به عنوان داور در برخی رقابتها حضور داشته است، اما وی دانشجوی رشته تربیت بدنی و از همه مهمتر اینکه در هر رده و ورزش و جایگاهی که قرار دارد یک ورزشکار است که با شرایط بوجود آمده و وضعیت مالی خانواده اش امروز نیاز به حمایت دارد و البته اگر گوش ها بشنوند و چشم ها ببینند.

سارا به گفته پدرش، برای تیم باشگاهی و البته استعدادیابی هندبال به کرمانشاه سفر کرده بود و پس از آن می بایستی برای امتحاناتش به تهران می آمد که دچار این حادثه شد.

سارا یک قدم تا قطع نخاع و ورزشی ها هنوز خوابند

محراب قاسم خانی جزو اولین هنرمندانی بود که با انتشار خبر این اتفاق تلخ در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مردم کمک خواست تا برای تامین هزینه های عمل این ملی پوش جوان گام بردارند.

سارا یک قدم تا قطع نخاع و ورزشی ها هنوز خوابند

دختر 22 ساله ورزش ایران هم اکنون دچار ضایعه نخاعی شده و شکستگی های فراوان در نواحی مختلف بدن دارد اما فرو رفتن مهره اش در نخاع 10درصد شانس بازیابی سلامت را برای وی رقم زده است .

خانواده وی تا به حال هزینه ای بیش از 30 میلیون هزینه کرده اند، اما عمل بعدی وی نیاز به یکصد میلیون توان پول دارد و مسئولان ذیربط هنوز در حد بازدیدهای معمولی و شو گونه اند و شاید تا این قصد به عمل برسد، جراحی سارا دیر شود هرچند که شنیدیم فدراسیون پزشکی ورزشی و معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان پیگیر وضعیت وی هستند.

بزرگان عرصه هنر هرچند در فضای مجازی هرچقدر کم پیش قدم شده اند و آرزو می کنیم سارای ورزش ایران که یک جوان 22 ساله است باز هم بتواند روی پای خود بایستد.

سارا یک قدم تا قطع نخاع و ورزشی ها هنوز خوابند

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون نوشت: من،شما عزیزانی که همیشه تو شرایط سخت از هموطن خودتون حمایت کردین دیشب من تو اخبار از تصادف سارا عبدالملکی عزیز با خبر شدم هرکاری کردم بتونم از گوگل این خبر رو کامل و با جزئیات کپی کنم نتونستم ،امشب توسط یکی از شما عزیزان این خبر به دستم رسید تازه کامل تر و محکم تر چون پیگیری که کردم متوجه شدم ،تو پیج آقای مهراب قاسمخانی این خبر به اشتراک گذاشته شده با این تفاوت که همسر نازنین ایشون شقایق عزیز و مهربون به عیادت این نازنین دختر گل رفته و تونسته شماره کارت مادر این عزیز رو به دست بیاره و در دسترس همه عزیزان قرار بده بازم من به اون عزیزانی که خدای نکرده شک دارند توصیه میکنم که به بیمارستان آسیا تشریف ببرند و یا تلفنی از صحت این خبر و شماره کارت مطلع بشن ،ممنونم از مهر بی پایانتون.سارا جان عبدالملکی ورزشکار بیست و دوساله ، عضو تیم راگبی کشورمون ، دوهفته پیش طی ماموریتی ، دچار تصادف شد. بر اثر تصادف ؛ دستهاش شکسته، دنده ها شکسته و ریه رو سوراخ کرده و باعث عفونت شدید ریه شده ، جمجمه آسیب دیده، مهره ها شکسته و تو نخاع فرو رفته و ممکنه قطع نخاع بشه....الان تو بیمارستان آسیا بستریه و خانواده اش توان پرداخت یکصد میلیون تومن پول جراحی رو ندارند... دست به دست هم بدیم و هر چقدر که در توانمونه و میتونیم بهشون یاری برسونیم ،  ولو خیلی کم به شماره کارت مادر سارا جان واریز کنیم....

کمک کنیم تا دوباره این صورت زیبا بتونه بخنده و سارا جان بتونه رو پای خودش راه بره. دعا برای سلامتی این عزیز و تمام عزیزانی که بیمار هستند فراموش نشه .

سارا یک قدم تا قطع نخاع و ورزشی ها هنوز خوابند

**پس از پیگیری های باشگاه خبرنگاران:

عیادت مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی از ملی پوش راگبی کمک مالی رضا صادقی به بانوی ملی پوش

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
قطع نخاع شدن یه پارکور کار