علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هشدار آبی وزیر نیرو به تهرانی‌ها/ دلیل قطعی آب در برخی مناطق


به گزارش خبرگزاری مهر، حمید چیت چیان با اعلام اینکه مردم غرب تهران از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند گفت: مردم غرب تهران از مصرف بی رویه آب و شستشوی فرش، زمین و ماشین و آبیاری باغچه ها به صورت جدی پرهیز کنند.

وزیر نیرو اظهارداشت: در چند روز اخیر شاهد بارش های خوبی در سطح کشور و به ویژه استان های البرز و تهران بودیم، اما این بارندگی ها منجر به گل آلود شدن آب سد کرج شده و ورودی آب غرب تهران تقریبا به صفر رسید.

وی افزود: به همین دلیل از ساکنان محلات غرب تهران به ویژه کوی نصر، جنت آباد، سردارجنگل، یوسف آباد، خیابان های اشرفی اصفهانی، آیت الله کاشانی، رسالت غرب و محدوده میدان امام حسین تا آزادی به سمت جنوب تا خیابان شوش باید از مصرف غیرضروری آب پرهیز کنند. همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب استان تهران در تلاشند تا در اسرع وقت این مشکل را برطرف کنند.

چیت چیان بیان داشت: هم اکنون سد طالقان هم به دلیل تعمیرات از مدار خارج که بزودی و از روز پنجشنبه آب آن وارد مدار می شود و آبگیر بیلقان هم که منشاء گل آلود شدن آب بود با کم شدن کدورت آب، عملیاتی شده و آب آن تا چند ساعت آینده به شبکه وارد خواهد شد.

همچنین محمد پرورش؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز گفت: در صورتی که مردم مناطق غرب تهران تا چند ساعت آینده از مصرف بی رویه آب پرهیز کنند هیچ مشکلی از نظر قطع آب وجود نخواهد داشت. وی افزود: همکاران ما در تلاشند تا دو تصفیه خانه جلالیه و کن را که به طور موقت از روز گذشته از مدار خارج شدند به مدار توزیع آب برگردانند و این اتفاق تا چند ساعت آینده خواهد افتاد.

پرورش تاکید کرد: این مشکل فقط در نواحی غرب تهران و محدوده میدان امام حسین تا آزادی و بالاتر از خیابان شوش اتفاق افتاده و هیچ نگرانی ای بابت کمبود آب در سایر نقاط شهر تهران و شهرها و شهرک های اطراف آن وجود ندارد.

برخی شهروندان ساکن در استان البرز نیز به خبرگزاری مهر اعلام کرده اند در چند روز گذشته با قطع و وصل آب مواجه شده اند و این مسئله در برخی مناطق استان البرز با قطعی های طولانی تری همراه بوده است. با این وجود، وزیر نیرو می گوید در ساعت های آینده آبگیر بیلقان وارد شبکه خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
هشدار حجت الاسلام عبادی به وزیر نیرو در مورد انتقال آّب