سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



صبح امروز صورت گرفت؛ تشییع پیکر شهید امید طاهری کندر در بندرعباس


صبح امروز صورت گرفت؛ تشییع پیکر شهید امید طاهری کندر در بندرعباسفارس/پیکر شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر که توسط اشرار مسلح در شهرستان رودان به شهادت رسید، در بندرعباس تشییع شد و سپس برای تدفین به زادگاهش در منوجان از توابع استان کرمان انتقال یافت.

پیکر شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر در مراسمی با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مردم شهیدپرور و ولایتمدار هرمزگان و همچنین خانواده‌های معظم شهدا صبح امروز در میدان صبحگاه ستاد فرماندهی استان هرمزگان در بندرعباس پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید، تشییع شد.

پیکر این شهید از محل ستاد فرماندهی انتظامی هرمزگان تا مقابل بیمارستان خاتم الانبیاء واقع در بلوار حضرت امام خمینی با حضور گسترده مردم و مسئولان تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش در منوجان از توابع استان کرمان انتقال یافت.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان در حاشیه این مراسم با اشاره به وعده‌های پروردگار در قرآن پیرامون شهیدان و با بیان اینکه باب شهادت برای نیروهای انتظامی باز است اظهارداشت: داشتن جایگاهی رفیع در بین مردم، مزد و اجری است که خداوند برای شهادت قرار داده است.

وی در ادامه با اشاره به مقبولیت نیروی انتظامی بین مردم بیان‌داشت: نیروی انتظامی تامین‌کننده امنیت پایدار جامعه هستند و در بین مردم از مقبولیت خاصی برخوردارند.

حجت‌الاسلام دادالله جلالیان تاکید کرد: از خودگذشتگی پرسنل ناجا سبب دلگرمی و معنویت خاصی برای همکاران خود در انتخاب مسیر می‌شود.

مسئول عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی هرمزگان، یاد و نام شهدا را برای عموم جامعه و نیروی انتظامی الهام بخش خواند و گفت: همه شهیدان مهمان آفریدگار خود هستند و در نزد او روزی می‌خورند.

وی با بیان اینکه شهادت، یکی از هزینه‌هایی است که برای دفاع از این نظام داده می‌شود تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود در راه حفظ و اقتدار انقلاب و نظام، به جمهوری اسلامی و کشور و ملت ایران آبرو عظمت بخشیدند.

به گزارش فارس، گروهبان یکم امید طاهری کندر پنجم فروردین ماه سال جاری هنگام گشت‌زنی با موتورسیکلت در سطح شهر رودان از سوی اشرار مسلح از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله سلاح شکاری ساچمه‌ای قرار می‌گیرد و به بیمارستان خاتم‌الأنبیا(ص) در شهر بندرعباس منتقل می‌شود.

گروهبان طاهری سرانجام پس از هفت روز تحمل درد به دلیل شدت جراحت دچار مرگ مغزی شد و عصر چهارشنبه یازدهم فروردین به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرماندهی انتظامی هرمزگان اعلام کرده است، ضارب که از اشرار مسلح منطقه است توسط تیم‌های حفاظتی شناسایی شده و پیگیری‌های لازم جهت دستگیری آن ادامه دارد.

شهید گروهبان یکم امید طاهری کندر 24 ساله اهل یکی از روستاهای شهرستان منوجان از توابع جنوب کرمان است.

از این شهید والامقام دو فرزند به یادگار باقی مانده است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر مطهر آیت الله طاهری.....