سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سیزده بدر بارانی و برفی در نیمه شمالی/ از چادر زدن در حاشیه رودخانه ها بپرهیزید


سیزده بدر بارانی و برفی در نیمه شمالی/ از چادر زدن در حاشیه رودخانه ها بپرهیزیدایرنا/ سازمان هواشناسی کشور با توجه به کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات 10 استان در روزهای پایانی تعطیلات نوروز، نسبت به تردد در برخی جاده های کشور و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به سبب بارش باران همراه با رعد و برق، وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در مناطق مستعد، احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و بروز سیلاب در سه روز آینده وجود دارد.
بر پایه این گزارش امروز (چهارشنبه) بارش باران همراه با رعد و برق و وزش باد و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها در جنوب فارس، جنوب کرمان، هرمزگان و نیمه شمالی خراسان رضوی پیش بینی می شود.
بعداز ظهر فردا (پنجشنبه) در گیلان و شب هنگام در مازندران بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی و احتمال سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.
در کرمان نیز رگبار و رعد و برق رخ می دهد و احتمال سیلابی شدن مسیل ها و رودخانه ها زیاد است.
جمعه (روز سیزده بدر) در شرق گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و نیمه شمالی خراسان رضوی بارش باران، آب گرفتگی معابر عمومی و سیلاب را شاهد خواهیم بود.
با توجه به کاهش محسوس دما از پنجشنبه تا صبح شنبه، بارش برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان و شمال استان های قزوین، تهران، البرز، سمنان، خراسان شمالی و شمال و غرب خراسان رضوی پیش بینی می شود.
از این رو توصیه می شود هموطنان برای تردد در مناطق یاد شده زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
همچنین با توجه بارش باران و احتمال سیلابی شدن مسیل ها از توقف خودرو در بستر و حاشیه رودخانه ها و برپا کردن چادر پرهیز شود.

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
سیزده بدر مردم شهرستان كوثر بدر شد + فیلم