ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ابراز تأسف روبن از جدایی گواردیولا از بایرن‌مونیخ


ابراز تأسف روبن از جدایی گواردیولا از بایرن‌مونیختسنیم/ بال هلندی بایرن مونیخ اعتراف کرد از اینکه سرمربی اسپانیایی‌اش قرارداد خود را با باواریایی‌ها تمدید نکرده و فصل آینده از آنها جدا می‌شود، ناراخت است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرین روبن که به تازگی آمادگی خود را به دست آورده است و در تمرینات اردوی زمستانی بایرن مونیخ در دوحه قطر شرکت کرده است، درباره جدایی پپ گواردیولا از باواریایی‌ها که در پایان فصل جاری رخ خواهد داد، گفت: باعث ناراحتی و تأسف است که او به کارش در کنار ما ادامه نمی‌دهد. من دوست داشتم برای مدتی طولانی‌تر با او کار کنم. ما از پپ چیزهای زیادی یاد گرفتیم و هر بازیکنی که با او کار می‌کند در کارش پیشرفت داشته است. البته کار ما با او هنوز به پایان نرسیده است. شش ماه دیگر تا پایان فصل باقی است و ما باید از مدت زمان باقیمانده‌ای که برای کار کردن با گواردیولا داریم لذت ببریم و سعی کنیم که موفق باشیم.
روبن در پاسخ به این سؤال که آیا جو اردوی باواریایی‌ها از زمان مطلع شدن بازیکنان این تیم از برنامه گواردیولا برای ترک آلیانتس آره‌نا تغییر کرده است، به شوخی گفت: بله، کاملاً عوض شده است. پپ دیگر روی کارش تمرکز ندارد. اما جدا از شوخی باید بگویم که نه، هیچ چیزی عوض نشده است.
بال هلندی باواریایی‌ها افزود: فکر می‌کنم که بایرن مونیخ تیمی است که به اندازه کافی برای کنار آمدن با چنین شرایطی تجربه دارد. تغییر سرمربی در حرفه ما امری کاملاً طبیعی است. بازیکنان می‌‌آیند و می‌روند و در مورد مربیان هم وضعیت همین است. ما باید به کارمان ادامه دهیم. ما فقط یک هدف داریم و آن موفقیت است.
در همین حال ژروم بواتنگ، مدافع آلمانی بایرن مونیخ اظهارات روبن را تأیید کرد و به گواردیولا برای وسوسه شدن جهت مربیگری در انگلیس حق داد.
او گفت: زمانی که کم‌سن‌و سال‌تر بودم دوست داشتم در انگلیس بازی کنم. این موضوع البته برای هر بازیکنی متفاوت است. برخی دوست دارند تمام دوران بازیگری‌شان را در یک کشور سپری کنند. به نظر من شما باید به علایق دیگران احترام بگزارید و تصمیم گواردیولا هم کاملاً قابل درک است.

ما را در کانال تلگرامی کانال ورزش دنبال کنید telegram.me/canalevarzeh

منبع: تسنیم تسنیم


ویدیو مرتبط :
اولین تمرین بایرن مونیخ با گواردیولا