علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



تیم شهرداری گرگان عملکرد درخشانی دارد/پیشنهاد به فدراسیون بسکتبال


محمد ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره نتایج تیم شهرداری گرگان در نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر بسکتبال، اظهار کرد: خوشبختانه عملکرد تیم شهرداری گرگان در سال جاری بسیار مثبت بوده و کادرفنی بادانش در کنار بازیکنان پرتلاش نتایج درخشانی را رقم زده است.

جرجانی افزود: حضور چنین بازیکنان باانگیزه ای در کنار تماشاگران پرشور و مشتاق، موجب کسب چنین نتایج شده است و هم اکنون تا پایان نیم فصل نخست از نظر امتیاز جزو دو تیم برتر کشور هستیم.

وی با تاکید بر نقش حمایتی تماشاگران گرگانی بیان کرد: شما شاهد هستید که در هر بازی سه تا چهار هزار تماشاگر علاقه مند به تیم شهرداری به سالن می آیند و چنین تماشاگرانی در کشور بی نظیر هستند.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته شاهد بودیم که به علت بی تدبیری و شاید حرفه ای گری مربیان تیم های حریف، تماشاگران ما گاهی از کوره در می رفتند و با محرومیت هایی مواجه می شدیم.

عضو شورای شهر گرگان ضمن تشکر از لیدرهای تیم شهرداری گرگان، گفت: رعایت اخلاق در سرلوحه رفتار هواداران قرار دارد و به فدراسیون بسکتبال پیشنهاد می دهم آنها را به عنوان بهترین تماشاگران کشور انتخاب کند.

فدراسیون به طور ویژه از تماشاگران گرگانی تقدیر کند

جرجانی خاطرنشان کرد: تماشاگران گرگانی برای حمایت تیم حتی به مشهد هم می روند و تیم را پیروز می کنند و برمی گردند که این کار، بسیار ارزشمند است و نشان می دهد مردم شهر گرگان به حدی به رشد و بالندگی رسیده اند که برای دریافت مطالبه حق خود و در کمال آرامش در شهرهای دیگر نیز حضور پیدا می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار این مسائل باید از مدیریت بسیار خوب شهرداری گرگان نیز تشکر کنیم که به بهترین شکل از تیم حمایت کردند و با حمایت های مدیران ورزش و جوانان استان و شهرستان شرایط تیم را بهتر کرده است.

به گفته وی، بهمن طیبی مدیرکل ورزش و جوانان استان، چگونگی مدیریت تماشاگر را به خوبی می داند که جای تشکر دارد.

عضو هیئت امنای تیم بسکتبال شهرداری گرگان در ارتباط با حواشی بازی با تیم نفت آبادان و محرومیت تعلیقی تماشاگران گرگانی گفت: حرفه ای گری سرپرست تیم آبادان در آن بازی بسیار مشهود بود و فدراسیون به هیچ وجه نمی تواند تماشاگران ما را محروم کند چون تمام مستندات به طور کامل موجود است.

محمد ابراهیم جرجانی افزود: فدراسیون برای آن بازی باید از تماشاگران ما به طور ویژه تقدیر کند زیرا سرپرست و سرمربی حریف بارها تماشاگران ما را تحریک می کردند اما هواداران با آرامش بازی را دنبال می کردند.

امکان انتشار قراردادها وجود دارد

جرجانی ادامه داد: تماشاگران ما از نظر فرهنگی هم ارتقا پیدا کرده اند و باتوجه به اینکه بازی در ایام ماه های حرام برگزار می شود، با پرچم های سیدالشهدا (ع) وارد سالن می شوند که باید دست این هواداران را بوسید.

وی درباره امکان انتشار قرارداد اعضای تیم شهرداری گرگان بیان کرد: خوشبختانه در سازمان شهرداری گرگان، شفاف سازی حرف نخست را می زند و شخص شهردار گرگان بر این مسئله تاکید دارد و نهادهای نظارتی نیز بر تمامی فعالیت های شهرداری نظارت می کنند.

وی افزود: از شهرداری درخواست می کنم که در صورت صلاحدید قراردادها را در اختیار رسانه ها قرار بدهد و البته این را هم بگویم که امسال همه بازیکنان استحقاق دریافت مبلغ قرارداد خود را دارند چون واقعاً زحمت می کشند.

گفتنی است؛ تیم شهرداری گرگان در پایان نیم فصل نخست لیگ برتر بسکتبال با کسب ۱۵ امتیاز پس از تیم های پالایش نفت آبادان، پتروشیمی بندرامام و شیمیدر تهران در مکان چهارم جدول رده بندی قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
هجوم هواداران تیم شهرداری گرگان به زمین بسکتبال