سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا بامداد یکشنبه


داخلی
*** قم ـ ایرنا ـ رییس شورای پاپی صلح و عدالت واتیکان گفت: ملاقات و گفت وگوی دکتر روحانی ریاست جمهوری ایران و پاپ واتیکان، در رسانه های جهان بازتاب بسیاری داشت و در دل همه مردم جهان امیدی برای رسیدن به صلح و عدالت روشن کرد.

*** قم ـ ایرنا ـ دبیرشورای عالی حوزه های علمیه گفت: پاپ با نفوذ کلمه ای که دارد باید سران کشورهای اروپایی را از حمایت داعش و گروه های تروریستی منع کند تا بتوان مسلمانان را از این ظلم نجات دهیم

*** اصفهان- ایرنا- «الکسیس چیپراس» نخست وزیر یونان در صدر هیأتی بلندپایه سیاسی، اقتصادی و تجاری شنبه شب وارد فرودگاه شهید بهشتی اصفهان شد.

خارجی
*** تهران - ایرنا - فدریکا موگرینی مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز شنبه اعلام کرد : وی می کوشد مناسبات نزدیکتر این اتحادیه با شورای همکاری خلیج فارس و ایران را تقویت و به کمک آنها از تنش های منطقه ای جلوگیری کند.

*** تهران– ایرنا– اعلام آمادگی عربستان و بحرین برای اعزام نیروی زمینی به سوریه به سرعت خبر ساز شد و تحلیلگران سیاسی و نظامی این ادعا را از منظر توان نظامی و دفاعی و نیروی انسانی مورد ارزیابی قرار داده و برخی نیز فارغ از توان نظامی پیامدهای چنین اقدامی برای منطقه و دو کشور بویژه عربستان را تجزیه و تحلیل کرده اند.

*** تهران- ایرنا- مقامات محلی در هنگ کنگ بامداد یکشنبه اعلام کردند: دست کم 132 نفر زیر آوار برج 17 طبقه ای مانده اند که بر اثر زمین لرزه شدید فرو ریخته است و بیم آن می رود که شمار کشته شدگان زمین لرزه بسیار بیشتر باشد.

*** تهران - ایرنا- رویترز ادعا کرد : کره شمالی بامداد یکشنبه با نادیده گرفتن قطعنامه های سازمان ملل ، یک فروند موشک دوربرد به فضا پرتاب کرده و دولت سئول گفته است که از نزدیک اوضاع را زیر نظر دارد.

*** مادرید- ایرنا- «خوان مانوئل سانتوس» رئیس جمهوری کلمبیا روز شنبه فاش کرد که سه هزار و 177 زن باردار مبتلا به بیماری زیکا عامل معلولیت نوزدان هستند.
شبک/ 1064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مهمترین عناوین خبری آذربایجان