معرفی برندگان مسابقه عکس ویژه اربعین در بانک دی


بانک دی با هدف بزرگداشت کنگره عظیم اربعین سال 94 یک دوره مسابقه عکاسی با عنوان "در وادی عشق" برگزار و به 12 اثر برتر جوایزی اهدا کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، ابراهیم صفرلکی مدیرکل روابط عمومی بانک دی در این‌باره اظهارکرد: با هدف گرامیداشت مراسم باشکوه اربعین و ثبت تصویری حضور 25 میلیونی زائران حسینی در مسیر رسیدن تا کعبه دل‌ها، کربلا، مسابقه عکسی در دو بخش ویژه و آزاد در بانک دی برگزار شد که مورد استقبال پرشور هموطنان علاقه‌مند قرار گرفت.

وی تصریح‌کرد: تصاویر ارسال شده به مسابقه انعکاس جلوه‌های ایثار و همدلی در راهپیمایی اربعین حسینی است که با تلفیق هنر، بخش کوچکی از عشق و ارادت مردمی به سالار شهیدان را به نمایش گذاشته شده است.

به گفته وی در این مسابقه 166 شرکت‌کننده با ارسال 300 قطعه عکس ضمن ارادت خود به زائران حسینی، لحظه‌های ماندگار این راهپیمایی عظیم و پر شور را به یادگار گذاشته‌اند.

صفرلکی افزود: بر اساس رای هیات داوران از مجموع 99 اثری که در بخش آزاد ارسال شده بودند، چهار عکس به عنوان برتر انتخاب شدند. همچنین از مجموع 201 اثر ارسالی به بخش ویژه، سه عکس در بخش جوانان، سه عکس در بخش همدلی و دو عکس در بخش نماز به عنوان آثار برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل روابط عمومی بانک دی اظهارکرد: آنچه در راهپیمایی اربعین امسال در نقاط مرزی ایران به ویژه مهران، چزابه و شلمچه به نمایش درآمد نشانه اوج محبت به اهل بیت(ع)، خلوص، پاکی، نجابت، عزت، احترام، شخصیت، اخلاق حسنه، وحدت، همدلی، همزبانی، خدمت صادقانه و در کل تبلور صفات فاضله هموطنان به خصوص مرزداران بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
قرعه کشی برندگان جوایز ویژه مسابقه شعبانیه