ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



سنت‌شکنی لستر با تاج‌گذاری در کینگ‌پاور/شاگردان رانیری بر قله جزیره


به گزارش خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس از ساعت 21 لسترسیتی در ورزشگاه کینگ‌پاور به مصاف اورتون رفت.

این مصاف با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان رانیری خاتمه یافت.

گل‌های بازی را واردی 2 گل در دقایق 6 و 65 از روی نقطه پنالتی و کینگ در دقیقه 33 برای لستر به ثمر رساند و تک گل اورتون را میرالس وارده دروازه اشمایکل کرد.

واردی که جدال تنگاتنگی با سرخیو آگوئرو در جدول گلزنان دارد در دقیقه 72 یک پنالتی را هدر داد.

پیش از این با شکست تاتنهام مقابل چلسی قهرمانی لستر قطعی شده بود و امشب لستر به صورت رسمی جام قهرمانی را در مقابل دیدگان هواداران خودی بالای سر برد تا برای اولین با در تاریخ باشگاه با سنت‌شکنی در لیگ برتر انگلیس قهرمان لیگ جزیره شود.

از تاریخ 20 فوریه 1992 که لیگ برتر در این سطح و با حضور 20 تیم دوران خود را آغاز کرده است  لیگ برتر انگلیس تنها یک بار بلکبرن را در فصل 1994 به عنوان قهرمانی دیده و در حالتی مشابه لستر سیتی به این عنوان رسید.

در جدول لیگ برتر انگلیس لستر با 80 امتیاز عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/ک

 

 


ویدیو مرتبط :
کینگ پاور .::☠KING POWER☠::.