فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



انتشار بیانات رهبر معظم انقلاب درباره «راهبردهای انتخاب سال 94»+ لینک دانلود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کتاب الکترونیکی «راهبردهای انتخاب سال 94» برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی بر روی پایگاه اطلاع‎‌رسانی انتشارات انقلاب اسلامی Book-khamenei.ir قرار گرفت.

انتشارات انقلاب اسلامی در آستانه‌ انتخابات دوره‌ پنجم خبرگان رهبری و دوره‌ دهم مجلس شورای اسلامی، کتابی را با بهره‌گیری از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی(مدّظلّه‌العالی) پیرامون موضوع انتخابات تدوین کرده است.

با توجّه به اینکه انتشار نسخه‌ مکتوب «راهبردهای انتخاب سال 94»، نمی‌توانست در زمان لازم به دست مخاطبان برسد، دفتر حفظ و نشرآثارحضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مدّظلّه‌العالی)، نسخه‌ دیجیتال این کتاب را در فضای مجازی و پایگاه اطلاع رسانی انتشارات انقلاب اسلامی  قرار می‌دهد تا به‌هنگام پاسخگوی نیاز مخاطبان انقلابی باشد.

این اثر حاوی تمامی بیانات معظّمٌ‌له پیرامون انتخابات از ابتدای سال 94 تا 28 بهمن‌ماه سال جاری است و با انتشار رهنمودهای جدید، به روز می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای دانلود این کتاب اینجا را کلیک کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال 62