نکات کلیدی خرید اجناس برای راه اندازی شو لباس | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکا


به گزارش آکاایران:   بهترین زمان برای خرید به گزارش دریک برند، قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید به چند نکته کلیدی توجه کنید. اولین نکته زمان مناسب برای سفرتان است. گفته می شود بهترین زمان برای خرید از ترکیه بین ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) تا ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) یعنی زمان جشنواره های فروش این کشور می باشد. […]

,مد,زیبایی,زنان,[categoriy]

نکات کلیدی خرید اجناس برای راه اندازی شو لباس | دریک برند- آخرین اخبار برندها،بازار، مد ، زیبایی و سلامت -آکامد,زیبایی,زنان,بانوان,دریک,دریک آنلاین,برند,اقتصاد بانوان

آکاایران: نکات کلیدی خرید اجناس برای راه اندازی شو لباس | دریک برند

بهترین زمان برای خرید

به گزارش دریک برند، قبل از اینکه سفر خود را آغاز کنید به چند نکته کلیدی توجه کنید. اولین نکته زمان مناسب برای سفرتان است. گفته می شود بهترین زمان برای خرید از ترکیه بین ۱۸ مارس (۲۷ اسفند) تا ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) یعنی زمان جشنواره های فروش این کشور می باشد.

بهترین مکان ها برای خرید

یکی از بهترین شهرهای ترکیه برای خرید اجناستان استانبول است. پوشاک ترکیه یکی از بهترین دوخت ها در دنیا را دارند و شما می توانید با قیمت ها به نسبت مناسب اجناس با کیفیت بالایی را خریداری کنید.

یکی از مراکز خرید در استانبول “مرکز خرید آکمرکز” است. این مرکز خرید شامل فروشگاه های پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، انواع اسباب بازی، عینک و وسایل الکترونیکی است و می تواند یکی از گزینه های شما برای خرید اجناس مورد نیاز باشد.

یکی دیگر از بازارهای خوب استانبول “بازار کاپالی چارشی” بوده که به صورت مسقف است. در این بازار بیش از چهار هزار مغازه و بوتیک وجود دارد. کوچه فراشان و فرش فروشان، کوچه زرگرها، کوچه پارچه فروش ها و بخش های مختلف که خرید در استانبول را متنوع می کند. بر اساس نظر کارشناسان بازار کاپالی چارشی یکی از مراکز مهم خرید در شهر استانبول است.

یکی از بهترین انتخاب های شما می تواند “خیابان مرتر” واقع در منطقه زیتون برنو باشد. این خیابان یکی از مراکز خرید ارزان در منطقه اروپایی شهر استانبول می باشد . در این خیابان  بیشتر مغازه ها مربوط به عمده فروش های پوشاک هستند، اما تعدادی از این مغازه ها علاوه بر فروش کلی، فروش جزئی هم دارند و شما قادر خواهید بود با نرخ مناسب البسه و پوشاک مورد نظر خودتان را تهیه کنید. اگر با تور استانبول به این شهر سفر می کنید می توانید از هتل محل اقامت خودتان به راحتی سری به  خیابان مرتر در بخش اروپایی استانبول بزنید و خرید کنید .

هنگام خرید یادتان نرود!

سعی کنید تمام پول خود را با لیر عوض نکنید. در بسیاری از مغازه ها می توانید با دلار خرید کنید و البته صرافی به تعداد زیاد در اکثر شهرهای ترکیه و اکثرا در کنار مراکز خرید در دسترس هستند.

هرگز از اولین مغازه خرید نکنید، بلکه باید تامل کنید و چند فروشگاه را ببینید. ممکن است بتوانید در فروشگاه بعدی همان جنس را با قیمت بهتری تهیه کنید. توجه داشته باشید که فروشگاه های ترکیه در مواردی حاضر می شوند تا جنس خریداری شده را تعویض کنند ولی آن را پس نخواهند گرفت.

-چانه بزنید! این تصور که فروشگاه ها قیمت ثابتی دارند را از ذهن بیرون کنید و از فروشنده ها تخفیف بخواهید. جالب است بدانید که شهروندان ترکیه ای نمی توانند “خ” را تلفظ کنند ، لذا به جای آن “تحفیف” می گویند!


ویدیو مرتبط :
شو لباس: دست گل جشنواره مد و لباس فجر