سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آتش سوزی گسترده مجتمع تجاری در خیابان هنگام/پنج مغازه در آتش سوخت


سید جلال ملکی عصر پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت 16 و 30 دقیقه عصر امروز حادثه آتش سوزی مرکز تجاری در خیابان هنگام
(20متری شمیران نو) به سامانه 125 اعلام و ماموران چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای تنفسی و نردبان نجات به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه در زمان کمتر از دو دقیقه ماموران اعزامی اولین ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حاضر شد اظهار کرد: پنج باب از مغازه های طبقه همکف این مجتع تجاری به دلیل وسعت حریق ایجاد شده در آتش سوختند.
ملکی با بیان اینکه این مرکز تجاری دارای 20 واحد مغازه عرضه پوشاک و طلا است خاطرنشان کرد: آتش از طریق سقف های کاذب درحال گسترش و سرایت به دیگر مغازه های مجتمع بود که نیروهای آتش نشان با اقدام موثر و به موقع ضمن مهار آتش مانع از گسترش حریق در این مرکز تجاری شدند.
به گفته ملکی، همچنین آتش نشانان 20 نفر را که در میان دود و شعله های آتش گرفتار شده بودند نجات داده و از محل حادثه خارج کردند.
وی افزود: خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: علت وقوع این آتش سوزی گسترده از سوی کارشناسان این سازمان در دست بررسی است.
تهرام/7243// 1625

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تلاش برای مهار آتش سوزی در انبارهای خیابان فداییان اسلام توسط نیروهای آتش نشانی