ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیش فروش 45 هزار بلیت آخرین بازی پرسپولیس


پیش فروش 45 هزار بلیت آخرین بازی پرسپولیسنامه نیوز/ تیم فوتبال پرسپولیس در فاصله ۳ هفته مانده تا پایان لیگ مدعی اصلی قهرمانی این دوره از مسابقات به شمار می رود و هواداران این تیم امیدوارند بعد از ۸ سال مجددا قهرمانی این رقابت ها را به دست بیاورند.
مسئولان باشگاه پرسپولیس هم با رایگان کردن برخی از بازی ها این فرصت را به هواداران خود دادند تا با حضور حداکثری خود از تیم محبوب شان حمایت کنند و این موضوع از حالا در فکر مدیران پرسپولیس هست که بازی با راه آهن که آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ است و شاید قهرمان در این بازی مشخص شود را رایگان کنند تا ۱۰۰ هزار تماشاگر جشن قهرمانی با شکوهی را رقم بزنند.
با این همه اما اتفاق جالبی رخ داده و مسئولان باشگاه پرسپولیس که در حال رایزنی هستند تا این بازی را رایگان کنند متوجه شدند که فعلا ۴۵ هزار قطعه بلیت این بازی از حالا توسط هواداران خریداری شده که این موضوع در فوتبال ایران بی سابقه بوده است.
بلیت فروشی لیگ برتر از زمانی که با کارت های شارژی انجام شده هواداران می توانند بلیت بازی ها را پیش خرید کنند و هواداران پرسپولیس هم از این موضوع استفاده کرده و از حالا منتظر ۲۴ اردیبهشت و بازی تیم محبوب شان مقابل راه آهن هستند.

منبع: نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
فروش 45 هزار دستگاه خودرو طی دو روز