سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نظر احمد توکلی درباره کاندیداتوری احمدی‌نژاد در انتخابات مجلس/ ثبت‌نام یک کاندیدا در وقت آنتراکت کلاس درسی


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، چهارمین روز از انتخابات مجلس شورای اسلامی در در حالی به پایان رسید که حواشی آن از دید خبرنگاران فارس پنهان نماند.

*خبرنگاران در ساعات اولیه فردای شب یلدا با تاخیر به محل فرمانداری تهران رسیدند؛ به گونه‌ای که به محض ورود به ستاد انتخابات انصاریان داماد آیت‌الله مهدوی کنی برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی از  حوزه انتخابیه تهران به محل ستاد انتخابات کشور آمد.

*غلامرضا نحوی داوطلبی که در روزهای نخست برای ثبت نام پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به فرمانداری تهران آمده بود نیز مجددا به فرمانداری تهران آمد تا پرونده خود را تکمیل کند.

*حبیب الله کاسه ساز کارگردان و تهیه کننده سینما نیز برای کاندیداتوری خود از حوزه انتخابی تهران به فرمانداری تهران آمد. اما به خبرنگاران گفت که فعلا بنا ندارد مصاحبه‌ای صورت دهد.

*احمد توکلی نماینده مردم تهران نیز برای ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خیابان مطهری آمد.

وی می‌گفت قبل از آنکه به فرمانداری بیاید به وزارت کشور رفته اما شلوغی ستاد انتخابات در خیابان فاطمی وی را مجبور کرده تا به فرمانداری تهران مراجعه کند.

توکلی در پاسخ به خبرنگاران ابتدا گرایش سیاسی خود را مستقل معرفی کرد اما در عین حال تاکید کرد که من یک اصولگرا هستم اما همواره شخصیت مستقل خود را نیز حفظ کرده‌ام.

 وقتی خبرنگاران در مورد احتمال کاندیداتوری محمود احمدی نژاد از احمد توکلی سوال پرسیدند وی به طور قاطع تصریح کرد که به نظر من محمود احمدی‌نژاد صلاحیت کاندیداتوری مجلس را ندارند.

*خانم داداشیان مدیرعامل بنیاد باران هم امروز به ستاد انتخابات کشور آمد اما در مواجه با خبرنگاران گفت که به خاطر حواشی امروز که برای خانم الهه کولایی در وزارت کشور اتفاق افتاده بنا ندارد گفت‌وگو کند.

*یک استاد دانشگاه هم امروز برای انتخابات در پنجمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به فرمانداری تهران آمد و گفت که در وقت آنتراکت آمده تا ثبت نام کند و زود برگردد چرا که دانشجویانش در کلاس درس منتظر وی هستند. بنابراین وقتی برای مصاحبه با خبرنگاران ندارد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/N61CRW


ویدیو مرتبط :
لحظه ثبت نام احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری 88