سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فروش مسلسل و اسلحه‌های سبک ساخت انگلیس در لیبی از طریق فیسبوک


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سلاحهای ساخت انگلیس یا طراحی این کشور به صورت مجازی و در صفحات فیسبوک در لیبی ، جایی که اینک عناصر داعش حضور دارند به ارزش تنها 400 پوند فروخته می‌شوند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «اسکای نیوز» تفنگ‌، اسلحه‌ سبک و هفت‌تیر در فهرست سلاح‌هایی هستند که در شبکه  اجتماعی فیسبوک دست به دست می‌شوند، هرچند که مسئولان این شبکه اجتماعی از سیاست‌های ضد چنین تراکنش‌هایی خبر داده‌اند.

یک تماس تلفنی و ردو بدل شدن پیام شخصی از طریق فیس بوک نشان داد که می‌توان در لیبی که هزاران داعشی در آن‌جا فعال هستند، مسلسل دستی به قیمت 400 پوند خرید.

این گزارش مسی افزاید، در بین سلاح‌های موجود در فهرست فروش ویژه در صفه فیسبوک اسلحه سبک «برن» که در جریان جنگ جهانی دوم در خدمت ارتش اتگلیس بود و نیز مسلسل دستی «استرلینگ» که آن هم در دهه 50 تا 90 میلادی از سوی ارتش انگلیس استفاده می‌شد، اشاره کرد.

«نیک جنزن جونز» مدیر  موسه خدمات پژوهشی تسلیحاتی اعلام کرد که ممکن این سلاح‌ها در جریان حکومت لیبی و قبل از ظهور «معمر قذافی» حاکم سابق لیبی  به این کشور صادر شده است..

مقام‌های فیسبوک نیز تجارت این سلاح‌ها را خلاف معیارهای خود اعلام کردند و مدعی‌تلاش در برداشتن چنین صفحاتی شدند.

انتهای پیام/

 


ویدیو مرتبط :
اسلحه (مسلسل مخوف ( TMP )