سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جستجو برای یافتن زن جوان مفقود شده در منطقه میمك ایلام آغاز شد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: این زن جوان باغدار عصر چهارشنبه گرفتار سیلاب ناشی از بارش های شدید باران در منطقه شد و عملیات جستجو نیز بلافاصله با حضور نیروهای امدادی آغاز شد ولی به علت فرا رسیدن شب و تاریكی و تداوم بارش های شدید باران، ناچار عملیات جستجو متوقف شد.
محمد سلیمانی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: با روشن شدن هوا تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر جستجوهای خود را برای یافتن این زن آغاز كرده اند ولی تاكنون نشانی از این فرد مفقود شده بدست نیامده است.
وی افزود: با اضافه شدن تیم های پشتیبانی و بكارگیری سگ های زنده یاب جستجو برای یافتن این زن وارد مرحله دیگری شده است ضمن اینكه عوامل محلی و بستگان این فرد نیز برای یافتن او نیروهای امدادی هلال احمر را یاری می رسانند.
سلیمیانی با بیان اینكه بارش های شب و روز گذشته موجب افزایش حجم آب رودخانه كنجان چم شده و همین امر عملیات جستجو را با مشكل مواجه كرده است، تاكید كرد: جستجو در رودخانه كنجان چم تا حد ممكن در مرز مشترك بین عراق و ایران ادامه دارد.
بارش های شدید باران طی 24 ساعت گذشته در بیشتر مناطق استان ایلام موجب جاری شدن سیل، طغیان رودخانه های سیمره، دویرج و كنجان چم و آبگرفتگی معابر شهری شد، هنوز از حجم و میزان خسارت های ناشی از وقوع سیل در این مناطق اطلاعی در دست نیست.
7172/9002/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تلاش دستگاه‌های مختلف برای یافتن 3 گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی