سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جلسه هماهنگی نمایشگاه الکامپ باحضور مهندس جهانگرد برگزارشد


جلسه هماهنگی نمایشگاه الکامپ باحضور مهندس جهانگرد برگزارشد

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات/ عصرامروز جلسه هماهنگی نمایشگاه الکامپ باحضور مهندس جهانگرد برگزارشد

مهندس جهانگرد در جلسه هماهنگی نمایشگاه الکامپ که عصر امروز درمحل سازمان فناوری اطلاعات برگزارشد؛برلزوم حضور شرکت های دانش بنیان و فعالان حوزه ای سی تی ، در نمایشگاه الکامپ تاکیدکرد و افزود: این نمایشگاه فرصتی است تا جوانانی که در عرصه تولید محتوا و بومی سازی فناوری ارتباطات و اطلاعات فعالیت داشته اند؛توانمندیهای خود را عرضه کنند.

وی با اشاره به سیاست گزاری های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات درزمینه نهضت تولید محتواگفت: قطعا سازمان فناوری اطلاعات و وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات،از فعالیت های انجام شده درحوزه تولید محتوا.حمایت خوا هند کرد.

وی همچنین یادآورشد: دستگاههای اجرایی که در حوزه دولت الکترونیک فعالیت کرده اند نیز در این نمایشگاه،اقدامات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

جهانگرد تصریح کرد: برگزاری همزمان نمایشگاه الکامپ و نمایشگاه پزوهش فرصت مغتنمی برای دانشجویان ونخبگان حوزه آی سی تی است.


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه الکامپ