سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



موسوی: به آینده ایران اسلامی‌مان امید داریم/ حیدری: باید در ۷ اسفند مشارکت پرشوری داشته باشیم


به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، سیدفرید موسوی عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت عصر امروز (یکشنبه) در همایش هفته مهندس که به همت خانه کارگر برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز در کشور خود از تعداد زیادی مهندس برخورداریم، در حالی‌که مشکلات صنفی متعدد باعث شده این قشر آنچنان مورد توجه مسئولان واقع نشود و رنج می‌برند.

وی افزود: شرایط تحریم تمام حوزه اقتصاد را تحت‌الشعاع خود قرار داد، اما حوزه مهندسی بیش از هر حوزه دیگری تحت‌الشعاع قطعنامه‌هایی قرار گرفت که عده‌ای آن را کاغذپاره می‌خواندند.

عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت تصریح کرد: من افرادی را می‌شناسم که الان ماه‌هاست که حقوق به‌حقه خود را دریافت نکرده‌اند و رنج می‌برند.

موسوی با بیان اینکه برای هر قشری دلسوزتر از آن قشر وجود ندارد، گفت: حتی برای صنعت کشور هیچکس دلسوزتر از صنعتگر نیست، حتی وزیر صنعت.

وی با بیان اینکه همه باید دست در دست هم دهیم و آینده کشور را علی‌رغم همه چالش‌هایی که در آن وجود دارد بسازیم، گفت: ما به برنامه‌ها و به آینده ایران اسلامی‌مان امید داریم.

به گزارش فارس، غلامرضا حیدری عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت، نیز در این همایش خاطرنشان کرد: در این مقطع از تاریخ ضرروت حضور ما در پای صندوق‌های رأی بیش از پیش احساس می‌شود.

وی افزود: انتخابات کم‌هزینه‌ترین راه برای اداره مطلوب کشور است.

حیدری خاطرنشان کرد: شاید خیلی‌ها جمهوریت را باور نداشته باشند و آرای مردم را تزئینی بدانند، اما این جمهوریت در قانون اساسی به آن اشاره شده است و نمی‌توان از آن چشم پوشید.

عضو لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان و حامیان دولت گفت: اصلاح‌طلبان در عمل مردمی‌ترین و پاک‌دست‌ترین افراد هستند و توانسته‌اند حداکثر منافع ملی را تأمین کنند، امیدواریم اصلاح‌طلبان اکثریت مجلس دهم را تشکیل دهند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/Q7B59T


ویدیو مرتبط :
مهندس موسوی ، به آب انداختن اولین کشتی جمهوری اسلامی ایران توسط موسوی