سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ثبت الکترونیکی 38 هزار پرونده در حوزه خدمات ناجا


به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار محمد شرفی ظهر امروز در نشست فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان کرمانشاه، اظهار کرد: 38 هزار پرونده از ابتدای سال‌جاری تاکنون از طریق الکترونیکی به ثبت رسیده است.

شرفی ارائه خدمات الکترونیکی به مردم را موجب صرفه‌جویی در وقت و هزینه دانست و گفت: افزایش سرعت خدمات‌رسانی، لحاظ کردن هر چه بیشتر حقوق شهروندی و خدمت صادقانه کارکنان ناجا موجب رضایت مردم شده است.

به گفته رئیس پلیس پیشگیری ناجا، حفظ اطلاعات سازمانی موضوع مهمی است که باید به‌صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد و دشمنان با عوامل و ابزار خویش در تلاش برای کسب اطلاعات در مورد ایران اسلامی و چگونگی اقتدار ما هستند.

وی با تاکید بر وجود آمادگی در نیروهای نظامی و انتظامی برای برخورد با هر نوع تهدید خارجی و شیطنت دشمنان، افزود: نخبگی، جوان بودن و حفظ روحیه دشمن‌ستیزی یک ضرورت برای ما محسوب می‌شود.

این فرمانده ارشد انتظامی از فرسودگی زیرساخت‌های عمرانی نیروی انتظامی سخن گفت و بیان داشت: برای حفظ آمادگی و افزایش اقتدار ناجا، برنامه‌ریزی لازم برای رفع مشکلات موجود انجام گرفته است.

وی از تشکیل کمیته برنامه‌ریزی نیروی انتظامی خبر داد و خاطرنشان کرد: به‌دنبال بازسازی امکانات و ترابری نیروی انتظامی هستیم.

این مسئول تلاش برای تحقق عدالت اجتماعی و قضایی را از جمله تاکیدات مقام معظم رهبری عنوان کرد و لازمه انجام این موضوع را داشتن جمعیت علمی، ایمانی و معنوی دانست.

شرفی تلاش برای کاهش تلفات جاده‌ای را از دیگر تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بیان کرد و متذکر شد: با اقدامات کارشناسی و تلاش‌های صورت گرفته شاهد کاهش این آمار هستیم.

انتهای پیام/2700/ز


ویدیو مرتبط :
صحبت احمدی مقدم درباره پرونده فساد بنیاد تعاون ناجا