ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



واکنش سرپرست فولاد به مذاکره با کریمی و انتقاد نمایندگان مجلس


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.09.07 - 12:27

واکنش سرپرست فولاد به مذاکره با کریمی و انتقاد نمایندگان مجلس

مهر/ سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه این باشگاه مذاکره‌ای با فیروز کریمی و مربی دیگری نداشته است، گفت: مشکل ما با جذب یکی، دو مهاجم در نیم فصل حل خواهد شد.
علیرضا کاهکش درباره دیدار این هفته تیم فولاد برابر استقلال اهواز با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و شرایطمان برای این بازی مناسب است. خوشبختانه بازیکنان مصدوم ما هم مشکلی ندارند و با تیم کامل به میدان خواهیم رفت.
وی درباره خبر مذاکره باشگاه فولاد با فیروز کریمی به جای دراگان اسکوچیچ، تاکید کرد: برای فیروز کریمی احترام زیادی قائلم ولی باید بگویم نه با کریمی و نه با هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده‌ایم و با اسکوچیچ به کارمان ادامه خواهیم داد.
سرپرست فولاد همچنین با خودداری از صحبت در خصوص انتقاد شدید شکرخدا موسوی نماینده اهواز در مجلس از شرایط باشگاه فولاد، تصریح کرد: بهتر است در اینباره صحبتی نداشته باشم.
کاهکش یادآور شد: فکر می‌کنم در تعطیلات نیم فصل با اضافه کردن چند مهاجم خوب شرایط گل نزدن ما بهتر شود. تیم فولاد خوب بازی می‌کند ولی در گلزنی مشکل دارد که در صدد حل این مشکل هستیم.
سرپرست فولاد در پایان درباره حمله اسکوچیچ به منتقدانش با انتشار مطلبی روی صفحه اینستاگرام، گفت: من این متن را نخوانده‌ام و حرفی درباره آن ندارم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
انتقاد لاریجانی و دلخوش از توهین به نمایندگان مجلس