سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تقاضای خرید هواپیمای بوئینگ آمریکا به شدت کاهش یافت


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، به نقل از بیزینس اینسایدر شرکت هواپیماسازی بوئینگ آمریکا طی روزهای گذشته نسبت به کاهش حجم سفارشات خرید هواپیماهای نسل جدید و کم‌مصرف این شرکت ابراز نگرانی کردند.

این شرکت اعلام کرده است برخی خطوط هوایی به‌دلیل کاهش شدید قیمت نفت و در نتیجه پایین آمدن قیمت سوخت، هواپیماهای پرمصرف خود را هم‌چنان در رده پروازی خود نگه داشته است.

کاهش هزینه سوخت یکی از مهم‌ترین عوامل فشار بر شرکت‌های خطوط هوایی در جهان راکنار زده است و در نتیجه سفارشات برای هواپیماهای کم‌مصرف بوئینگ که از نسل جدید تولیدات این کشور محسوب می‌شوند نیز کاهش یافته است.

بنابه گفته مدیر فروش بوئینگ در بسیاری از مناطق تقاضای مسافرت‌های هوایی رو به افزایش است، اما شرکت‌های هوایی به‌دلیل پایین آمدن قیمت سوخت، ترجیح می‌دهند از هواپیماهای قدیمی و پرمصرف خود به مدت طولانی‌تری استفاده نمایند.

درحال حاضر سفارشات بوئینگ نسبت به رقیب اصلی خود، ایرباس فرانسه کاهش یافته است، اما براساس پیش‌بینی‌ها این شرکت هواپیماهای بیشتری را در سال جاری به خریداران خود تحویل خواهد داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
واردات خودرو به کشور به شدت کاهش یافت