علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



عملیات تعقیب و گریز پلیس در اتوبان/متهم سابقه‌دار دستگیر شد


 به گزارش خبرنگار مهر، دهم بهمن ماه واحد گشت آشکار پلیس آگاهی تهران بزرگ در حین گشت‌زنی در بزرگراه آزادگان به یک دستگاه خودرو پراید مظنون می شود که پس از بررسی به عمل آمده مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت است و ۲۵ دیماه در محدوده مرکزی تهران به سرقت رفته است.

 با شناسایی خودرو مسروقه، مأموران به راننده پراید دستور توقف داده اما راننده پراید با انجام حرکات مخاطره آمیز و افزایش سرعت اقدام به فرار کرد .

تعقیب و گریز میان واحد گشت پلیس آگاهی و خودرو پراید دقایقی ادامه می یابد تا سرانجام زمانیکه راننده ی پراید در حالیکه قصد داشت به سمت منطقه یافت آباد تغییر مسیر دهد، خودرو به علت سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل آن، با جدول کنار اتوبان برخورد، واژگون و متوقف شد.

 با وجود واژگونی خودرو ، راننده و سرنشین پراید قصد فرار به صورت پیاده را داشتند که با شلیک تیر هوایی، توسط مأموران دستگیر و جهت انجام تحقیقات به پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند . 

 مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این گفت: دو سرنشین خودرو پراید، پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت خودرو و برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر سرقت های مشابه در اختیار اداره دوم مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
جالب ترین تعقیب و گریز ماشین پلیس و متهم!!!