ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مدیربرنامه های رونالدو: دوران حرفه ای ستاره کهکشانی ها در رئال به پایان می رسد


به گزارش ایرنا از یورواسپورت، تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار شنبه ال کلاسیکو ( دیدار برابر بارسلونا) با نتیجه 4 بر صفر شکست تحقیرآمیزی را متحمل شد.
در حالی که گزارش هایی مبنی بر جدایی این ستاره پرتغالی 30 ساله از رئال منتشر شده است، ولی جورج مندس، مدیر برنامه های رونالدو ضمن رد این شایعات گفت که ترک رئال مادرید به مقصد پاری سن ژرمن برای رونالدو غیر ممکن است.
این در حالی است که تیم موناکو نیز معتقد است هیچ شانسی برای به خدمت گرفتن رونالدو ندارد.
در ماه های اخیر، گزارش هایی مبنی بر پیوستن گلزن برتر مادرید به پاری سن ژرمن منتشر شده است، ولی مندس تاکید کرد که رونالدو تا آخر دوران فعالیت حرفه ای خود در مادرید باقی خواهد ماند.
مندس طی سخنانی که از شبکه تلویزیونی فرانسه پخش شد، گفت: رونالدو فصل آینده به پاریس نخواهد رفت و تا آخر دوران حرفه ای خود در رئال باقی خواهد ماند.
با آنکه رونالدو در فصل جاری عملکرد عالی نداشته است، ولی مندس معتقد است که برنده جایزه توپ طلای فیفا هنوز بهترین بازیکن دنیای فوتبال است.
مندس افزود: رونالدو مانند پسر من است. وقتی 15 ساله بود او را ملاقات کردم. او واقعا بهترین بود و در حال حاضر بهترین بازیکن دنیا است و مطمئنا برای همیشه بهترین خواهد ماند.
از باشگاه موناکو نیز به عنوان مقصد احتمالی رونالدو یاد شده است.
همچنین وادیم واسیلیف، نایب رئیس باشگاه موناکو نیز مورد امکان اینکه دوران حرفه ای بازیکن سابق منچستریونایتد در موناکو پایان یابد گفت: رونالدو دوست من و بزرگترین بازیکن دنیا است، ولی وی به موناکو نخواهد آمد.
ورزشی**1210**1584

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمله کهکشانی رئال مادرید:رونالدو، بنزما، بیل، رودریگز