ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مجمع فدراسیون فوتبال پشت درهای بسته/ پخش تلویزیونی و ویدئو كنفرانس خبرنگاران قطع شد


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، خبرنگاران اجازه ورود به مجمع عمومی فدراسیون فوتبال را پیدا نكرده اند و درحالی كه قرار بود مجمع از طریق ویدیو كنفرانس به صورت مستقیم برای خبرنگاران پخش شود، از این برنامه هم خبری نیست.
فقط تصویربرداران و عكاسان این فرصت را داشتند كه در 10 دقیقه آغازین مجمع، وارد محل برگزاری مراسم شوند و پس از آن هم به بیرون از سالن هدایت شدند.
این درحالی است كه طی روزهای گذشته بارها سخن از پخش زنده این مراسم بوده است، پخش زنده قطع شد و همین طور خبرنگاران حاضر نیز از پوشش خبری مجمع محروم شده اند.
مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در مواجهه با خبرنگاران هیچ توضیح قانع كننده ای درباره این شرایط نداده و صرفا وعده پیگیری داد.
محرومیت خبرنگاران از پوشش خبری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال درحالی است كه شنیده شده تلفن های همراه حاضران در سالن ویدئو كنفرانس نیز از دسترس خارج شده است.

* قنبرزاده: قسم می خورم كه با اسدی درگیر نشده ام
مدیرعامل باشگاه نفت تهران و یكی از اعضای مجمع فدراسیون در حاشیه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در واكنش به انتشار عكسی از زخم گردن وی در رسانه ها و ارتباط دادن آن با درگیری فیزیكی با علیرضا اسدی دبیركل فدراسیون فوتبال، این موضوع را رد كرد.
منصور قنبرزاده كه صبح امروز (شنبه) در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حاضر شده بود، در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره انتشار عكسی از وی با گردن زخمی در شبكه های اجتماعی، گفت: قسم می خورم كه این زخم مربوط به درگیری با علیرضا اسدی نیست و از رسانه ها می خواهم به این موضوع نپردازند.
پیشتر برخی از رسانه ها از درگیری فیزیكی علیرضا اسدی و منصور قنبرزاده در یكی از جلسات فدراسیون فوتبال خبر داده بودند.
مصطفی آجرلو، مهدی تاج و عزیزالله محمدی سه نامزد ریاست فدراسیون هستند كه با رای اعضای مجمع یكی از آنها به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون فوتبال انتخاب خواهند شد.
ورزشی**9129**2024** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سرنوشت تحریم ها پشت درهای بسته و سکوت خبری + ویدئو