ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تکلیف قرارداد پرسپولیس با هانی چه شد؟


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.28 - 21:27

تکلیف قرارداد پرسپولیس با هانی چه شد؟

کاپ/ با گذشت هفته ها از وعده های مطرح شده هنوز از سوی باشگاه پرسپولیس قراردادی با هانی نوروزی منعقد نشده است.
در نخستین روزهای درگذشت هادی نوروزی، جوی احساسی و در بععضی موارد غیرمتعارف وجود داشت.
این مساله حتی به شکل گیری مسابقه ای نزد شخصیت های ورزش و فوتبال منجر شد و به یکباره چند باشگاه موضوع عقد قرارداد با هانی نوروزی را مطرح کردند.
از جمله این باشگاه ها پرسپولیس بود. در آن مقطع بسیاری باور داشتند بعضی توجه ها و دلسوزی ها برای بازماندگان کاپیتان پرسپولیس به صلاح نیست اما کمتر کسی به این مساله توجه می کرد. یکی از مسایل مطرح شده در آن مقطع عقد قرارداد با هانی از سوی مسوولان این باشگاه بود. جدا از اینکه بسیاری اعتقاد دارند با توجه به اوضاع نابسامان تیم های پایه پرسپولیس طی سال های گذشته و تغییرات مدیریتی مکرر تیم های پایه پرسپولیس نمی تواند بستر مطمئنی برای این اقدام باشد این سوال مطرح است که به هرحال تکلیف حرفی که زده شد چه می شود؟
عقد قرارداد با هانی پرداخت مطالبات هادی نیست که دشواری خاصی داشته باشد. مگر اینکه مسوولان این باشگاه به این جمع بندی رسیده باشند که این اقدام به هر دلیل به صلاح هانی نوروزی نیست.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
لیست قرارداد پرسپولیس