ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرسپولیس می‌توانست استقلال را 6 تایی کند!


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.09.01 - 20:02

پرسپولیس می‌توانست استقلال را 6 تایی کند!

جام نیـوز/ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس به این نکته اشاره کرد که یکسری فقط ادعای وطن پرستی می کنند.
مهرداد میناوند، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است سرخپوشان به یک بلوغ تاکتیکی رسیده اند. با او درباره بازی پرسپولیس و ال کلاسیکو صحبت کردیم، گفتگوی مهرداد میناوند بعد از شکست سنگین تیم محبوبش مقابل بارسلونا را با بانک ورزش می خوانید:
از بازی پرسپولیس شروع کنیم، چطور بود؟
خیلی خوب بازی کردیم، پرسپولیس بازی ها را با برنامه شروع می کند ولی در این بازی خستگی، طارمی را اذیت کرد، اثر این خستگی را هم در ضربات آخر دیدید. این تیم واقعا خوب بازی می کند، هیچ ایرادی نمی توان از آن ها گرفت، این تیم به یک بلوغ تاکتیکی رسیده است.
شاید اگر طارمی نبود، هواداران به این همه موقعیتی که به هدر می رود اعتراض می کردند.
به هرحال همه تیم ها نمی توانند مثل پرسپولیس موقعیت سازی کنند. پرسپولیس می توانست روز گذشته استقلال را 6 تایی کند و مهدی طارمی هم می توانست گل های بیشتری بزند. فراموش نکنید که تیم های حریف مقابل پرسپولیس انگیزه بالایی دارند.
فکر می کنید این تیم نیاز به تقویت دارد؟
بله قطعا، الان بازیکن کم داریم و آن ها باید مراقب باشند تا مصدوم یا محروم نشوند، در نیم فصل باید چند بازیکن جذب شوند تا این مشکل هم حل شود.
ال کلاسیکوی 263 هم برگزار شد، طرفدار کدام تیم هستید؟
من به شدت رئالی ام.
پس شب سختی داشتید.
سوای نتیجه این بازی نکته های آموزنده زیادی برای من داشت، از بازیکنان، مربیان و حتی داوران نکات زیادی را یاد گرفتم.
چه نکاتی؟
به عنوان مثال رئال حتی وقتی عقب بود، جنگ و دعوا راه ننداخت، با اینکه بازی خیلی حساس بود ولی از زیبایی آن لذت بردیم، امیدوارم دربی های ما هم اینگونه جذاب شود. درست است که رئال باخت و تحقیر شد ولی مطمئن باشید در بازی بعد تمرکزشان به هم نمی ریزد، این ها نکته های آموزنده برای بازیکنان ما هستند، آن ها باید در هر بازی تمرکزشان را روی تیم شان بگذارند. شما ببینید بعد از این بازی رئال افت می کند؟ نکته بعدی که از آن لذت بردم این بود که بازیکنان بارسلونا یکدیگر را در زمین خیلی خوب پیدا می کردند، به موقع به بازی سرعت می دادند و به موقع هم از جریان می انداختند. بارسلونا فوق العاده بود و همان کاری را کردند که به آن ها گفته شده بود، پاس های کوتاهی که به هم می دادند تیم هایی مثل رئال مادرید را که رو به بازی بلند می آورند، اسیر می کند. واقعا یک بازی قشنگ دیدم و از این بازی لذت بردم.
نکته خاصی مانده که بخواهید بگویید؟
فقط یک چیر می گویم، نمی دانم چرا یکسری آدم ها ادعای وطن پرستی می کنند ولی در حقیقت وطن پرست نیستند. ما در کشتی می توانیم مربی به دنیا صادر کنیم ولی در فوتبال حالا حالا ها باید از برانکو و کی روش یاد بگیریم، فکر می کنم آن شخصی که باید منظور من را می فهمید، متوجه شد چه می گویم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
4 تایی شدن پرسپولیس توسط استقلال