سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نجات 11 نفر از آتش‌سوزی در قهوه‌خانه


سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، اظهار داشت: ساعت 21:36 شب گذشته آتش سوزی در یک قهوه خانه سنتی در سه راه دهکده به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: در زیرزمین یک منزل یک طبقه 250 متری قهوه خانه‌ای ایجاد شده بود که دیوارها و کف آن با چوب و تخته پوشانده بود  آتش از سقف‌ها آغاز و به تخت‌ها و فرش‌ها سرایت کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: حدود 40 نفر در قهوه خانه حضور داشتند که تعدادی از آنها خارج شده بودند و تعداد دیگری از آنها محبوس شده بودند.آتش نشان‌ها با تجهیزات خود آتش را اطفا و 11 زن و مرد را از قهوه‌خانه خارج کردند.

وی ادامه داد: 6 نفر از آنها دچار دودگرفتگی شده بودند که سه خانم میان آنها دودگرفتگی شدیدی داشتند و تحویل عوامل اورژانس شدند.همچنین دو خانم مسن در طبقه اول توسط آتش نشان‌ها به سلامت خارج شدند. این عملیات در ساعت 22:56 به پایان رسید.

ملکی همچنین از وقوع حادثه دیگری خبر داد و گفت: ساعت 16:21 روز گذشته انفجار شدید در منزل مسکونی واقع در مرتضی گرد به سامانه 125 اعلام و 4 ایستگاه به محل حادثه اعزام شد. در یک منزل دو طبقه قدیمی به وسعت 80 متر انفجار شدیدی رخ داده بود که باعث تخریب این منزل و شکسته شدن شیشه منازل اطراف شده بود.

وی افزود: همسایه‌ها سعی داشتند افراد گرفتار در این ساختمان را خارج کنند که در نهایت مأموران آتش نشانی 7 مرد جوان را که تعداد زیادی از آنها زیر آوار بودند و شدیداً دچار آسیب شده بودند از ساختمان خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: به محض ورود آتش نشانها به ساختمان مشخص شد این مکان به عنوان کارگاهی برای تولید و نگهداری مواد محترقه برای چهارشنبه پایان سال استفاده می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تصادف منجر به آتش سوزی و نجات جان راننده از میان آتش