ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



برانکو: سوشا همه تلاشش را کرد تا پرسپولیس را نجات دهد که اخراج شد/ داوری خوب بود


به گزارش خبرگزاری فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل پدیده اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی جالبی بود و بالا و پایین زیاد داشت. لازم می‌دانم از تماشاگران و هواداران تشکر کنم و همین جا لازم است از آنها عذرخواهی کنیم زیرا در سطحی که انتظار داشتیم بازی نکردیم و به همین مساوی 2 بر 2 راضی هستیم.

وی ادامه داد: بازی در نیمه اول حالت خواب آلودگی داشت اما در نیمه دوم چهار گل زده شد که برای تماشاگران خوب بود.

برانکو گفت: بازی مد نظرمان را انجام ندادیم و یک گل هم با توجه به اینکه یک بازیکن از دست دادیم بنابراین تساوی برای ما خوب بود.

سرمربی پرسپولیس گفت: این دهمین مسابقه است که شکست نخورده‌ایم.

وی همچنین در مورد نحوه قضاوت رضا کرمانشاهی گفت: داوری خوب بود.

برانکو در مورد عملکرد سوشا مکانی گفت: سوشا همه تلاشش را کرد تا تیم را نجات بدهد و اخراج هم که شد. او قصد داشت از گل سوم جلوگیری کند که اخراج شد.با توجه به اخراج سوشا توانستیم بازی را مساوی کنیم. داور به حق او را اخراج کرد.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/BKG4HN


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس