کتاب شهدای روحانی استان کرمانشاه


یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه برگزار و در آن از کتاب شهدای روحانی استان کرمانشاه و کتاب شهید ذبیح‌الله کرمی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه کرمانشاه، یادواره شهدای روحانی استان کرمانشاه با حضور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی وانتظامی و خانواده‌های شهدا، امروز(27 آبان) در حسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام حاج صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدران در این یادواره با اشاره به نقش تاثیرگذار روحانیون در سالهای دفاع مقدس، گفت: روحانیون در آن سالها جلوتر از دیگر اقشار جامعه با حضور در میدان‌های جنگ به دفاع از کشور پرداختند.

وی افزود: در طول سالهای دفاع مقدس در بین اقشار جامعه از هر 1000 نفر چهار نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که این آمار بین روحانیون از هر 1000نفر 40 نفر است.

وی گفت: روحانیون در طول آن سالها به مردم نمی‌گفتند به جبهه بروید، بلکه ابتدا خودشان در جبه‌هها حضور یافته و سپس از مردم برای حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دعوت می‌کردند.

حاج صادقی تعداد شهدای روحانی استان کرمانشاه را نیز 50 تفر اعلام کرد.

این یادواره از یادواره‌های زیرمجموعه کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه بود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نشست کتاب خوان استان کرمانشاه