سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باید فارغ از یک تصادف عادی به موضوع درگذشت مرحوم حسین‌زاده رسیدگی شود/ وزارت کشور به قصور فرمانداری مراغه رسیدگی کند


حجت الاسلام فقیهی معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت مرحوم محمدعلی حسین‌زاده منتخب مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم حسین‌زاده یک نیروی انقلابی فعال، متدین و با ایمان بود. وی به‌عنوان فردی مستقل در انتخابات شرکت و مردمی بودن او باعث شد مردم حوزه انتخابیه مراغه و عجب شیر با اقبالی مثال زدنی وی را انتخاب کنند.

وی افزود: دردآورتر از درگذشت مرحوم حسین‌زاده، مظلومیت وی است که در برابر عروج او قابل مقایسه نیست. مخصوصا با تعرضی که ناجوانمردانه به جایگاه مردمی و شخصیت وی شد که مسلما مردم منطقه حوزه انتخابیه‌اش این بی خلاقی را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. رئیس مجلس هم در مراسم تشییع مرحوم حسین‌زاده بدرستی به این بی‌اخلاقی رسانه‌ای انتقاد کرد.

فقیهی اظهارداشت: سرباز ولایت بودن مرحوم حسین‌زاده زبانزد همه دوستانش بود، خودشناسی و اخلاق مداری او برای همه می‌تواند الگو باشد.

وی در ادامه با اشاره به رخ دادن حادثه‌ای که منجر به فوت مرحوم حسین‌زاده شد، گفت: به نظر می‌رسد اتفاق رخ داده بر اساس چند شاخص قابل ارزیابی بیشتر است، از طرفی مرحوم چندین‌بار به‌صورت تلفنی و یک بار هم حضوری، بحث تهدیدات جانی علیه خود را به بنده اعلام کرده‌بود.

معاون دبیر شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد: با توجه به تهدیداتی که علیه مرحوم حسین‌زاده صورت گرفته بود لازم بود فرماندار مراغه پس از اعلام نتایج انتخابات، از مرحوم صیانت می‌کردند و با خودرویی مناسب شخصیت نماینده مردم، وی را راهی می‌کردند، لازم است وزارت کشور این قصور فرمانداری را رسیدگی کند.

فقیهی با بیان اینکه معلوم نیست چرا عده‌ای از بررسی‌ها اظهار نگرانی می‌کنند، ادامه داد: با توجه به اظهارات شاهدان، در صحنه حادثه‌ای که منجر به فوت مرحوم حسین‌زاده مسائلی وجود داشته که نیاز است مورد بررسی کارشناسی‌ بیشتری قرار گیرد و فارغ از یک تصادف عادی به موضوع درگذشت مرحوم حسین‌زاده رسیدگی شود.

وی گفت: حسین‌زاده در نشر دانشگاه تهران خدمت می‌کرد و امید است دانشگاه تهران در تکریم این نماینده فقید اقدامات لازم را انجام دهد. مسلما مطالعات مرحوم در حوزه فرهنگ شهادت و ایثار سرمایه ارزشمندی برای شورای عالی فرهنگ ایثار و شهادت است.

فقیهی در خاتمه درگذشت مرحوم حسین‌زاده را به خانواده وی، مردم منطقه مراغه و عجب‌شیر و تمام نیروهای انقلابی تسلیت گفت.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به پدر و مادر ؟ یا رسیدگی به همسر و فرزندان ؟