فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



با حضور خود آرزوهای دشمن را به کابوس تبدیل می کنیم


میثم مهرافشان نویسنده سرمقاله آورده است: شاید انتخابات سال 94 کمی با سایر انتخابات گذشته تفاوت داشته باشد از تقارن دهه فجر گرفته تا روزهای پایانی سال و همزمانی انتخابات مجلس خبرگان و حتی فرجام برجام.
پویایی که در بهمن و اسفند امسال در جامعه موج می زند نشان از پویایی سیاسی است که جوان دیروز و امروز را دوباره به وجد آورده و همه را متحد کرده است برای برگزاری یک آزمون بزرگ دیگر، امتحانی که در شرایط فعلی جامعه و منطقه می تواند اهمیت های خاص خود را داشته باشد.
لازم است تا یک بار دیگر با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای همبستگی ایران عزیز را به رخ جهانیان بکشانیم و به دشمنان قسم خورده ثابت کنیم که ایران هیچگاه نمی تواند محلی امن برای آنان باشد.
خلاقیت و نقش آن در آموزش، دیدار شهردار کلانشهر اراک با خانواده های معظم شهدا، برگزاری جشنواره بسیج استان مرکزی در اراک و گشایش مرکز کار آفرینی کمیته امداد خنداب از دیگر عنوان های خبری هفته نامه ماهک است.
هفته نامه ماهک استان مرکزی با مشی فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی عسگر اکبری منتشر می شود.
46 نشریه و 9 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.
6991/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
Mojezehy Sepasgozari / Part 15. B (روز یازدهم: آرزوهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید.)