تنابنده و مهران‌فر قهرمانان «سنگ‌پا»


نویسنده سریال ماه رمضان شبکه اول با اعلام اینکه پنج قسمت از فیلمنامه «سنگ پا» به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کار با وسواس و کمی کُند پیش می‌رود، فعلا خیلی در بخش نگارش پیش نرفته‌ایم اما تلاشمان را می‌کنیم که «سنگ پا» را تا اسفند ماه سال جاری و یا نهایتا فروردین آینده کلید بزنیم.

این نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، همچنین بیان کرد: تاکنون تنها پنج قسمت از سریال «سنگ‌پا» نگارش شده، متن این مجموعه چندین بار بازنویسی و تغییر داده شده است. امیدواریم پس از گذراندن نگارش قسمت‌های اولیه کمی سرعتمان بیشتر شود و وارد مرحله تولید شویم، به دلیل اینکه ماه رمضان 95، 17 خرداد ماه است و کارمان سخت‌تر می‌شود. از طرفی به دلیل اینکه این مجموعه کار پربازیگری است دشواری کارمان نیز بیشتر می‌شود.

او سپس اظهار کرد: کلید خوردن «سنگ پا» بستگی به اوضاع بازیگران و متن‌های آماده شده دارد اما ما سعی‌مان را بر این گذاشته‌ایم تا هر چه زودتر با نگارش متن‌ها کار را کلید بزنیم، به دلیل اینکه نمی‌خواهیم تا عید فطر مشغول تصویربرداری باشیم و کارمان را با شتابزدگی به پایان برسانیم.

وی درباره اینکه کدام بازیگران را برای سریال طنز «سنگ پا» انتخاب کرده‌اند؟ اعلام کرد: انتخاب بازیگران بر عهده من نیست؛ اما آنچه که به عنوان نویسنده در ذهنم می‌گذرد، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر تاکنون از شخصیت‌های اصلی و قهرمان داستانم طراحی شده‌اند اما ممکن است به هر دلیلی تغییر کنند.

الوند در پایان درباره اینکه ماجرای اصلی سریال ماه رمضان آینده چیست؟ گفت: «سنگ پا» همانطور که پیش از این هم اعلام شده، یک طنز اجتماعی است ولی برخلاف داستان «پایتخت»، این مجموعه کمی فانتزی‌تر است و جنس دیگری از طنز اجتماعی را به تصویر خواهد کشید.

به گزارش ایسنا، سریال طنز «سنگ پا» به تهیه‌کنندگی الهام غفوری و کارگردانی سیروس مقدم برای ماه رمضان 95 ساخته خواهد شد. طراحی قصه‌های این مجموعه که برای پخش از شبکه اول آماده خواهد شد، توسط محسن تنابنده انجام می‌شود و نگارش آن را خشایار الوند انجام می‌دهد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
محسن تنابنده ( نقی ) احمد مهران فر ( ارسطو ) از پایتخت میگویند