ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پر شدن طبقه دوم و ازدحام شدید بیرون از ورزشگاه


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و گسترش فولاد از ساعت 15:30 امروز (جمعه) به مصاف هم رفتند. حواشی نیمه اول این بازی در زیر می‌آید:

* طبقه دوم ورزشگاه آزادی پر شده است و ازدحام شدیدی بیرون از ورزشگاه وجود دارد. طبق اعلام مسئولان حراست حدود 20 هزار نفر در بیرون ورزشگاه آزادی حضور دارند و احتمالا دارد درهای طبقه اول باز شود. در حال حاضر حدود 85 هزار نفر در ورزشگاه حضور دارند.

* حدود 20 نفر از طرفداران گسترش فولاد تبریز با پرچم‌های قرمز در جایگاه پرسپولیسی‌ها حضور دارند. 

* هنگامی که مهدی رحمتی پنالتی بازیکن گسترش فولاد را مهار کرد، فرهاد مجیدی از جای خود بلند شد تا به تشویق رحمتی بپردازد.

* پس از اینکه سجاد شهباززاده گل استقلال را به ثمر رساند، اعضای کادرفنی استقلال به سمت امید نورافکن رفتند تا به خاطر ناراحتی‌اش از دادن پنالتی به گسترش فولاد به او روحیه بدهند. همچنین مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده نیز با این بازیکن به صحبت پرداختند.

* پس از گل استقلال هواداران استقلال به سبک انگلیسی‌ها به تشویق تیم‌شان پرداختند.

* در یک صحنه پرویز مظلومی و مجید صالح اعتراض شدیدی به داور کردند که رضا کرمانشاهی قاضی میدان به آنها تذکر داد.

* وحید طالب‌لو، خسرو حیدری، آرش برهانی، پروپیچ، میثم مجیدی، امین حاج‌محمدی و بهنام برزای نیمکت‌نشینان استقلال برای این دیدار هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫ازدحام شدید هواداران محمدرضا گلزار در اکران خصوصی فیلم خشکسالی و دروغ‬‎