ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تصمیم ستاره ذوب‌آهن برای عوض کردن ظاهرش


جام نیوز/ کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن اعلام کرد: «از همه کسانی که تو این مدت منو با این قیافه تحمل کردن ممنونم و از اونایی هم که تیکه و متلک و بعضاً بی ادبی کردن می گذرم.»
مهدی رجب زاده که به مناسبت فر رسیدن ایام محرم و صفر و در عزای امام حسین علیه السلام دست به موی سر و ریش خود نزده بود، پس از پایان یافتن روز اربعین در صفحه اجتماعی خود اعلام کرد که می خواهد به ظاهر خود برسد.
رجب زاده نوشت:
«به نام حضرت دوست، سلام
دوستان اربعین هم گذشت و بعد از چهل روز اگه خدا قبول کنه و با اجازه آقامون ابا عبدالله الحسین علیه السلام از این عزا و ماتم بیرون میام، هر چند به ما یاد دادند (کُلُّ یومٍ عاشورا و کُلُّ ارضٍ کربلا)
از همه کسانی که تو این مدت منو با این قیافه تحمل کردن ممنونم و از اونایی هم که تیکه و متلک و بعضاً بی ادبی کردن می گذرم، ان شاءالله دلشون روشن و درکشون بالا بره و یاد بگیرن که از روی ظاهر آدم ها دربارشون زود قضاوت نکنن.
راستی به همین زودی با ظاهر جدید خدمت می رسم.
التماس دعا، یا حق به حق امیر مطلق امیرالمؤمنین علی علیه السلام.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
گزارشی از حواشی بازی ذوب آهن وپرسپولیس در جام حذفیl دوربین برنامه نود در كارخانه ذوب آهن