مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) نصب شد


به گزارش شیعه آنلاین ، عبدالرضا مطاف صبح امروز در نشست اعضای ستاد عتبات عالیات استان بوشهر بااشاره به اینکه مردم استان بوشهر ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت(ع) نشان داده‌اند اظهار داشت: مردم استان بوشهر در عرصه‌های مختلف علاقه‌مندی خود را به خاندان اهل بیت(ع) نشان داده‌اند که در ساخت ضریح خیمه‌گاه در بوشهر این مهم ثبات شد.

وی از نصب ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع)  خبرداد و بیان کرد: ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس (ع) که با مشارکت مردم ولایت‌مدار استان بوشهر ساخته شده درمحل خیمه‌گاه آن حضرت نصب شد.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهربا بیان اینکه  ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) 26 ماه بطول انجامید گفت: وزن ضریح 4.8 تن است و استادانی از اصفهان و شیراز قلمزنی تاج ضریح را که از جنس مس با روکش طلاست، بر عهده داشتند.

مطاف با قدردانی ازمشارکت مردم استان بوشهر در ساخت این ضریح گفت: مردم استان بوشهردر ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع)  35 میلیارد ریال پرداخت کردند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان بوشهر با بیان اینکه این ضریح در قسمت جنوب غربی حرم مطهر امام حسین(ع) نصب شد افزود: ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) با فاصله‌ای حدود 250 متری از حرم نصب شده است.

وی با بیان اینکه یک تن نقره در ساخت ضریح خیمه‌گاه حضرت عباس(ع) بکار رفته است  افزود: بدنه ضریح خیمه گاه علمدار دشت کربلا از چوب ساج ساخته شده و در ساخت آن یک تن نقره به کار رفته است.


ویدیو مرتبط :
ورود ضریح خیمه گاه حضرت ابوالفضل العباس به دورودگاه